Bear^ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Lasta ned alt fra Discord, library og art. Ene var incompatible og andre out of date. Husker ikke hvem av dem som var hva, er på jobb, skal sjekke det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg trenger en stunwatch addon til roguen min. Har ikke klart å finne noen som er brukbare med TBC. Noen som vet om noen? Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Etter Curse Gaming skifta theme ble det dårlig. Jeg vil se på det nyeste som er kommet, jeg vil browse i kategorier, og det uten at addons som ikke virker dukker opp samt at riktig update vises. Ace2 download sida er forsåvidt greit, men den har ikke screenshots og god beskrivelse. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Etter Curse Gaming skifta theme ble det dårlig. Jeg vil se på det nyeste som er kommet, jeg vil browse i kategorier, og det uten at addons som ikke virker dukker opp samt at riktig update vises. Ace2 download sida er forsåvidt greit, men den har ikke screenshots og god beskrivelse. 7856114[/snapback] UI World of war WoWInterface 2 sider som skulle opppfylle dine ønsker, håper jeg. Liste med populære mod, tilbakemeldinger, screens +++. Gode sider begge 2. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Trenger en mining UI, vil at den skal huske hvor jeg har sett mines og sette dem på kartet mitt. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Anbefaler Metamap til den jobben. Meget bra map som holder oversikt over blant annet hvor du finner minnerals. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hvis jeg husker rett så skulle gatherer funke bra. http://wow-en.curse-gaming.com/files/details/24/gatherer/ Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Takker for forslag, får prøve metamap først da. Lenke til kommentar
Peder ola normann ås Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noen som vet hvordan man kan få 'Prat' og ClearFont til fungere sammen? altså få ClearFont fonten(e) på chatvinduet. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noen som har en stunwatch-ish mod som viser hvor lenge det er igjen av Polymorph? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Prøv CCwatch, hvis den er updated. Lenke til kommentar
andiss Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei. Jeg driver og instalerer Photek 6.6 nå. Jeg har følgt alle instrukser til punkt og prikke , men jeg lurer på det siste punktet fordi det skjønner jeg ikke helt. Det lyder som følger. " 5. Open up /SCT Menu and load one of the profiles for correct SCT/SCTD settings. " Noen som kan hjelpe meg? Med hva jeg skal gjøre her ? Eller hvor jeg finner /SCT Menu ? Lenke til kommentar
andiss Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) skriv /SCT i chat 7871622[/snapback] Hmm funket ikke. Alt jeg har gjort er å slette gamle WTF og INTERFACE mappa. Deretter Copy jeg Interface, Fonts og WTF mappa fra Photek som jeg lastet ned. Det jeg copya pasta jeg inn i World of warcraft mappa mi, som det står at jeg skal gjøre. Deretter Tok jeg og skrev inn Account name " i caps " trykket på den. Så rename jeg en mappe til servern min, og til slutt en siste mappe som jeg skulle rename til Char NAME. Alt dette er gjort, men det er bare punkt 5 igjen. Prøvde å skrive /SCT i chatten, men det funket ikke :/ " 5. Open up /SCT Menu and load one of the profiles for correct SCT/SCTD settings. " det er punkt 5 , noen som vet hva jeg må gjøre ? Endret 4. februar 2007 av andiss Lenke til kommentar
andiss Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 skriv /sct menu da? 7871760[/snapback] Har seff prøvd å skrive det /Sct menu, jeg leser jo hva som står der, men jeg blir forbauset når det ikke funker. Når jeg har gjort alt det som Readme sier, men igjen er det noen som kan hjelpe meg med mitt problem ? 5. Open up /SCT Menu and load one of the profiles for correct SCT/SCTD settings. Hva skal jeg gjøre da ? Hva betyr det? Lenke til kommentar
psyches Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er det noen som vet om en skikkelig fin bar addon? lett installering osv. har vært på utkikk etter det lenge Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er det noen som vet om en skikkelig fin bar addon? lett installering osv. har vært på utkikk etter det lenge 7872179[/snapback] Bartender3 Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Har hatt problemer etter benecast gikk ut av produksjon, jeg trenger en enkel måte å buffe på. Noen forslag til replacement ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå