Novocaine Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hehe, skjønte egentlig det. Men hvordan er Wowecon i forhold til Autioneer, syns dere? 7827847[/snapback] Liker wowecon mye bedre pga link-arkivet og hvordan den bare legger seg inn i dine tooltips og ikke lager sine egne. På den andre siden bruker det uhorvelig mye minne. Bruker ingen av de atm. Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hva heter den addonen som viser ''melee hit range'' thingy.. ? vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, men her er et screen clicky Håper dere forsto hva jeg mente Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Vet ikke helt hva du mener med ''melee hit range'' thingy, men det der ligner hverftall veldig på ArcHUD. http://www.curse-gaming.com/en/files/details/2258/archud/ Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Finnes det en addon som kan poppe opp action bars i et vindu på samme sted som jeg peker med musa? Helst med mulighet for å keybinde flere forskjellige vinduer. Edit: Trenger ikke nødvendigvis være i et vindu heller, så lenge jeg kan velge selv når og hvor jeg vil se dem. Endret 30. januar 2007 av Rata101 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Men hvordan er Wowecon i forhold til Autioneer, syns dere? 7827847[/snapback] Liker wowecon mye bedre pga link-arkivet og hvordan den bare legger seg inn i dine tooltips og ikke lager sine egne. På den andre siden bruker det uhorvelig mye minne. Bruker ingen av de atm. 7827950[/snapback] Okei, liker selv Wowecon best, og bruker det. Finnes det en addon som kan poppe opp action bars i et vindu på samme sted som jeg peker med musa? Helst med mulighet for å keybinde flere forskjellige vinduer. 7829639[/snapback] Det har jo blitt spurt om flere ganger på den forrige siden, eller den før der. :S Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Han som spør etter noe som kan poppe item info på mousover i chatten og han som spør om det går an å poppe action bars på mouseover i bartender3? Det blir vel ikke det samme som jeg spør om. Hvis ikke det er noen andre poster du mener? Edit: Bør kanskje utdype litt: Jeg vil ha actionbars som popper opp der muspekeren måtte befinne seg for øyeblikket når jeg holder inne en hotkey, ikke at actionbars skal bli synlige når jeg peker på dem. Endret 30. januar 2007 av Rata101 Lenke til kommentar
Marker Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Han som spør etter noe som kan poppe item info på mousover i chatten og han som spør om det går an å poppe action bars på mouseover i bartender3? ...dessuten har jeg ikke fått svar på dette... Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Husker at jeg i mine tidligste wow-dager hadde en skikkelig knall addon som sa ifra når en selveid buff holdt på å gå ut, og man kunne binde en tast til å rebuffe. Tror den var innebygget i CTMod. Skulle gjerne likt å få fingrene på en lignende addon, og i det minste en som sier fra når buffs holder på å utgå om blizzard safe ui blokker recastingen. Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei. Eg har litt problem med ag_UnitFrames, har lastet ned Ace2 og alt eg skulle trenge, funka med meg før, men når eg la det inn denne gangen så ville det ikke funka :S Noen som kanskje vet hva problemer er? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Er det noen som vet hvordan jeg kan gjemme bort Tracking-ikonet på minikartet? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Med fare for å virke slapp, for at jeg ikke gidder å lese gjennom hele tråden så har jeg et spørsmål. Kan noen linke meg et greit og fint UI? Kan godt være litt c00lt også * Lei av å spille med standard Endret 30. januar 2007 av GoldlaXiE Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 God shaman UI søkes. Sånn fin ting som holder orden på totems. Takk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Han som spør etter noe som kan poppe item info på mousover i chatten og han som spør om det går an å poppe action bars på mouseover i bartender3? Det blir vel ikke det samme som jeg spør om. Hvis ikke det er noen andre poster du mener? Edit: Bør kanskje utdype litt: Jeg vil ha actionbars som popper opp der muspekeren måtte befinne seg for øyeblikket når jeg holder inne en hotkey, ikke at actionbars skal bli synlige når jeg peker på dem. 7829715[/snapback] Jeg slenger meg på denne. Ufattelig plassparende når det kommer til tradeskills. Lenke til kommentar
storken Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg søker energymeter og stunwatch til druid! også sånn avansert kart ting med loot table på bossene. Noen som vet om noen brae? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg vil også ha energymeter til druid. For loot og slikt så funker vel Atlasloot enhanced bra? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Nei fysjom, nå hadde jeg laget et innlegg som svarte på 5 andre innlegg med linker til addons og hele pakka, så tror du ikke det blei borte. *gråte* Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 God shaman UI søkes. Sånn fin ting som holder orden på totems. Takk. 7837804[/snapback] Da er vi to Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 God shaman UI søkes. Sånn fin ting som holder orden på totems. Takk. 7837804[/snapback] Da er vi to 7843988[/snapback] Yata er en flott en. Yet Another Totem Addon Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Leter etter en bra måte å flytte rundt på minimap-ikonene mine. Har ca. 4-5 ikoner jeg gjerne vil flytte litt på, og bare et par av de har innebygd options som lar meg flytte de fritt (altså utover og innover fra minimapet i tillegg til bare en sirkel rundt det). Hva er den beste måten å få flyttet disse på? Tenkte på MoveAnything, men ut i fra kommentarer jeg leste på curse-gaming virker den litt ustabil. I tillegg lurer jeg på hvordan jeg får fjernet worldmap ikonet? Bruker CTMod_Core for å fjerne det, men det er tilbake hver gang jeg logger inn... Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Leter etter en bra måte å flytte rundt på minimap-ikonene mine. Har ca. 4-5 ikoner jeg gjerne vil flytte litt på, og bare et par av de har innebygd options som lar meg flytte de fritt (altså utover og innover fra minimapet i tillegg til bare en sirkel rundt det). Hva er den beste måten å få flyttet disse på? Tenkte på MoveAnything, men ut i fra kommentarer jeg leste på curse-gaming virker den litt ustabil. I tillegg lurer jeg på hvordan jeg får fjernet worldmap ikonet? Bruker CTMod_Core for å fjerne det, men det er tilbake hver gang jeg logger inn... 7848869[/snapback] Last ned DetachedMiniButtons for å flyye knappene.. SimpleMinimap for å endre på minimapet.. Skins og fjerning av default ting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå