Sindrelol Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det oppstod nylig ett problem for meg. Jeg trykket alt F4 ut av wow, for så å kortslutte pc'n (måtte skru av fort :!: )Det som skjedde da var at noen av addonsa mine ble litt fucked up. Jeg bruker Photec, og nå vil ikke lenger den svarte, hva skal jeg kalle det, (rammen?) vises lenger. Legger ved et bilde før og etter. Jeg håper dere kan hjelpe meg! 7774938[/snapback] på fubar'en din oppe, mellom DPS og battleground er skinner. det er den som har med problemet dit og gjøre. høyreklikk på den og skru på den igjen. 7777833[/snapback] Tusen takk. Var umulig å fikse problemet når jeg ikke visste hvilken addon det var ^^ Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Har et lite problem med Bagnon om dagen... Den utelater en av bagene! ufattelig plagsomt! Noen som kjenner til samme problem, og vet løsningen, evt om en annen inventory addon som legger alle baggene sammen? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Har et lite problem med Bagnon om dagen... Den utelater en av bagene! ufattelig plagsomt! Noen som kjenner til samme problem, og vet løsningen, evt om en annen inventory addon som legger alle baggene sammen? 7784688[/snapback] Kan bruker arkinventory eller onebag istedet.. http://files.wowace.com/ p.s om du bruker onebag, så få med deg onebank og onering også Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hva er best av Fubar og Titanpanel og hvorfor? Har titan atm, men den har begynt å krangle... Lenke til kommentar
minotir Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 hei. jeg bruker en PhotekUI addon for tiden og er kjempe fornøyd. eneste problemet er at jeg tror at den fucker maskina mi. Når jeg spiller wow så av og til fryser maskina seg helt og jeg må reboote. det står at jeg bare bruker 23mb eller noe sånt. noen som har noe tips til meg? (jeg har merka av det jeg ikke bruker) Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 hei. jeg bruker en PhotekUI addon for tiden og er kjempe fornøyd. eneste problemet er at jeg tror at den fucker maskina mi. Når jeg spiller wow så av og til fryser maskina seg helt og jeg må reboote. det står at jeg bare bruker 23mb eller noe sånt. noen som har noe tips til meg? (jeg har merka av det jeg ikke bruker) 7794362[/snapback] Når du logger inn, og får opp character screen, så har du den berømte "Addons" knappen nedde til venstre. Trykk på den. Oppe til høyre i det vinduet som kommer opp kan du sette antall MB du skal sette av i minnet til Addons. Overskrider du det nummeret, vil WoW avsluttes. Sett det høyt, så slipper du alle problemer rundt minne. ^^ (Jeg har satt det til 512MB, selv om jeg ALDRI kommer til å bruke så mye.. ) Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hva er best av Fubar og Titanpanel og hvorfor? Har titan atm, men den har begynt å krangle... 7791152[/snapback] Fubar bruker minst ressurser, og har en god del bra moduler som tilsvarer titan, så jeg ville sagt FuBar Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Har litt problemer med å vise Fubar-addons i linjen på toppen av skjermen. Dere kan selv få se feilmeldingen: Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Har litt problemer med å vise Fubar-addons i linjen på toppen av skjermen. Dere kan selv få se feilmeldingen: 7800534[/snapback] Prøv å oppdater FuBar, eller prøv ut forskjellige addons som er på FuBaren Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hvilke addon kan jeg laste ned for og få såkalte cords (kordinater) Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hvilke addon kan jeg laste ned for og få såkalte cords (kordinater) 7804080[/snapback] TitanPanel Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Eventuelt Fubar sammen med Fubar pluginen LocationFu. Disse krever mindre enn TitanPanel da Fubar er i Ace2. Eventuelt så kan du laste ned en addon som gjør om ting med world mapet og samtidig gir coords. Cartographer(Ace2) og Metamap er begge gode addons. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hvilke addon kan jeg laste ned for og få såkalte cords (kordinater) 7804080[/snapback] titan panel ct mods cosmos masse små addons som gir fine coords under minimapen. Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Noen som har en bra bar addon til druid? Bartender og bongos fucker seg bare opp, hele tiden Lenke til kommentar
Pedersen2005 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 noen som kan fortelle meg navnet på den Mage addon? veldig lik Necrosis Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Bongos funker IKKE til druid.. Er håpløst når du shapeshifter. Standard bar funker greit.. Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg vet, bartender er også håpløs her. Men fikk den til og virke igår, etter laaaaang tid. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 noen som kan fortelle meg navnet på den Mage addon? veldig lik Necrosis 7807640[/snapback] Du tenker på Arcanum, som ver veldig buget sist jeg brukte den. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg har også hatt problemer med Arcanum, men Cryloysis ser ut til å funke greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå