Blib Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ingen AddOns skal ha en .exe-fil. Hvis de ikke har dette, evt hvis du ikke starter denne, er det trygt. AddOns er bare tekstfiler skrevet i f. eks notepad og kan hverken recorde keystrokes ved login eller sende dette videre. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 http://www.wowace.com/wiki/Main_Page Hjemmesiden til alle Ace addons Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ingen AddOns skal ha en .exe-fil. Hvis de ikke har dette, evt hvis du ikke starter denne, er det trygt. AddOns er bare tekstfiler skrevet i f. eks notepad og kan hverken recorde keystrokes ved login eller sende dette videre. 7747116[/snapback] Vel.. denne kommer med en .exe-fil for å gjøre setup.. men man kan vel kanskje manuelt konfigurere/legge inn alt også... Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Er det noen som har et forslag på hvordan jeg kan få orden på disse "minimap buttons" ? De er veldig greie å ha der, men etter hvert blir det for mange av dem Har prøvd DetachedMiniButtons, men det blir kaotisk og stygt med knappene dradd utover i hytt og pine. Samt at det gjerne er en knappe eller 2 som ikke virker med denne addOn. Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Jeg har brukt bartender til å lage en liten action bar under minimapet. Der legger jeg kommandoer til addons (feks /aguf config) som makroer. Er desverre ikke alle som har slike kommandoer, og noen kan ikke skjule ikonet sitt. EDIT Med DuceCommander kan du styre alle Ace2 addons i en knapp på fubaren eller mapet. Endret 18. januar 2007 av Zlimy Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Er det noen som har et forslag på hvordan jeg kan få orden på disse "minimap buttons" ? De er veldig greie å ha der, men etter hvert blir det for mange av dem Har prøvd DetachedMiniButtons, men det blir kaotisk og stygt med knappene dradd utover i hytt og pine. Samt at det gjerne er en knappe eller 2 som ikke virker med denne addOn. Noen som har noen gode forslag? 7747868[/snapback] så en addon her om dagen som skjuler alle minimap buttons i en knapp. minimapbag eller no. du finner den på curse Lenke til kommentar
Marker Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Kan man sette opp Bartender3 barer slik at de kun er synlige ved MouseOver? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Bruker ikke Bartender 3, siden jeg bruker Bongos i steden og ikke gidder bytte bar mod. Men denne MinimapButtonBag virker som svaret på mitt knapperot. Fungerer den sammen med andre map mods som Simple Minimap og Square Minimap ?? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Noen som vet av en Addon som gjør at jeg kan "se" items på "mouseover" når noe blir linka en party/raid/g-chat elelr whisper? Hadde dette før for LENGE siden. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Noen som vet om en addon som viser vendor price på en item uten at du har vist item'et til en vendor først? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Noen som vet om en addon som viser vendor price på en item uten at du har vist item'et til en vendor først? 7770082[/snapback] Wowecon Gir også snittpriser for AH på ditt realm. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Det oppstod nylig ett problem for meg. Jeg trykket alt F4 ut av wow, for så å kortslutte pc'n (måtte skru av fort :!: ) Det som skjedde da var at noen av addonsa mine ble litt fucked up. Jeg bruker Photec, og nå vil ikke lenger den svarte, hva skal jeg kalle det, (rammen?) vises lenger. Legger ved et bilde før og etter. Jeg håper dere kan hjelpe meg! Endret 22. januar 2007 av Sindrelol Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Lal, vet ikke hva som skjedde, men fikk trippel post Endret 22. januar 2007 av Sindrelol Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) "Slett please" Endret 22. januar 2007 av Sindrelol Lenke til kommentar
Veta Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Går det an å få på den "elite-borderen" med AG Unit Frames? For jeg dreit meg ut her om dagen, da jeg ikke så at moben jeg angrepte var elite xD Lenke til kommentar
stray Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hva henter addonet som gir deg muligheten til å binde keys typ, eks. "F + 1 \ 2 \ 3 \" "shift + 1 \ 2 \ 3" Annyone ? :o Lenke til kommentar
Veta Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hva henter addonet som gir deg muligheten til å binde keys typ, eks. "F + 1 \ 2 \ 3 \" "shift + 1 \ 2 \ 3" Annyone ? :o 7776036[/snapback] Det er vel innebygd i WoW. Bare se på keybindings hvis du tenkte på å binde action bars. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det oppstod nylig ett problem for meg. Jeg trykket alt F4 ut av wow, for så å kortslutte pc'n (måtte skru av fort :!: )Det som skjedde da var at noen av addonsa mine ble litt fucked up. Jeg bruker Photec, og nå vil ikke lenger den svarte, hva skal jeg kalle det, (rammen?) vises lenger. Legger ved et bilde før og etter. Jeg håper dere kan hjelpe meg! 7774938[/snapback] på fubar'en din oppe, mellom DPS og battleground er skinner. det er den som har med problemet dit og gjøre. høyreklikk på den og skru på den igjen. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg har litt problemer her, noen som vet hvordan jeg fikser de?Uten_navn.bmp Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Interface - Advanced - Show right/left action bar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå