Defo Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Finnes det en ny version av oSkin der ute? finner den ikke på http://www.wowace.com/files/. Lurer også på hvor det har blitt av Bartender 3 circled. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Noen som har sett noe til en oppdatert versjon av auctioneer ? Eventuelt en lignende addons? Er addonsen jeg savner mest etter 2.0.1 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Finnes det en ny version av oSkin der ute? finner den ikke på http://www.wowace.com/files/. Lurer også på hvor det har blitt av Bartender 3 circled. 7526684[/snapback] oSkin heter nå skinner http://www.wowace.com/files/Skinner/ Det har aldri vært noen B3 circled(?) - det var bare til B2, har ikke sett noen custom skins til v3 enda... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) cyCircled fungerer til Bartender3 Autobar også forsåvidt Endret 18. desember 2006 av -NeoRag- Lenke til kommentar
Defo Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Takker så mye! Noen som vet om Discord art er oppdatert ennå? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 jeg tror jeg har det. For når jeg trykker på ting i spelboka så kommer det en feilmelding om at jeg ikke kan pga. blizzard uiframes. Hva er det? og hvordan får jeg det vekk? (only avvialable with the blzzard UI eller no sånt kommer det) 7523645[/snapback] Jeg får det samme. Måtte fjerne Titan bar og WoWecon price mod for å unngå dette problemet. Men du kan kanskje legge inn Perl Classic Unit Frames i stedenfor. De støtter mobhealth3 native (men fjern MobHealth3_BlizzardFrames siden det er mulig den lager krøll? ). Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Takker så mye! Noen som vet om Discord art er oppdatert ennå? 7527115[/snapback] Nei, og det håper jeg de aldri blir heller, maken til knotete drit å sette opp har jeg ikke sett maken til... Lenke til kommentar
Defo Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Takker så mye! Noen som vet om Discord art er oppdatert ennå? 7527115[/snapback] Nei, og det håper jeg de aldri blir heller, maken til knotete drit å sette opp har jeg ikke sett maken til... 7527218[/snapback] Liker ikke discord jeg heller, men er discord art er den eneste addonen av sitt slag (som jeg vet om) Informer meg gjerne hvis noen vet om en annen addon som lar deg laste inn teksturer fritt i wow. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hva skal du med teksturer? Jåle opp UI og poste på forum "se sååå fiiint!"?? Har bare brukt Discord Action Bars selv. Gikk over til Bongos (etter en anbefaling i denne tråden tror jeg). Lenke til kommentar
Defo Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Hva skal du med teksturer? Jåle opp UI og poste på forum "se sååå fiiint!"?? 7527818[/snapback] Jepp. Du svarte forøvrig ikke på spørsmålet mitt. Endret 18. desember 2006 av defo Lenke til kommentar
Defo Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Får en error så snart jeg fører musen over scale menyen på ag_unitframes. Har slettet alle andre addons, samt WTF og WDB mappene, men får fortsatt opp error :S Help anyone? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Her finner man oppdaterte Discord-mods. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Her finner man oppdaterte Discord-mods. 7529140[/snapback] Takker og bukker! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Tidligere hadde jeg en mod som lot meg se filmer mens jeg spilte. Den gjorde deler av WoW gjennomsiktig slik at man kunne se film fra sin mediaspiller "gjennom" WoW. Nå klarer jeg rett og slett ikke finne den igjen. Noen ideer? Edit: Sukk. Selvsagt finner jeg det nå, etter to dager med googling: http://wow.curse-gaming.com/en/files/detai...wowvid-for-2-0/ Endret 19. desember 2006 av Blib Lenke til kommentar
Hashasin Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Er det ingen som har funnet en addon som ligner model magic? blir gal av den kjedelige ui'en min for tiden... Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Har det kommet noen ny recap elns som samler opp info over mange kamper så man feks kan se hvor stor miss chance man har Lenke til kommentar
-klikkert- Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Har det kommet noen bra sammlepakker med mange Add-ons enda? Kan noen linke til en i såfall? Lenke til kommentar
galskab Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Denne addon'n kan brukes som en "decursive'r" Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Noen som bruker Capping? BG timer addon..Problemet hos meg er at den er utrolig ustabil og kan plutselig forsvinne og ikke fungere igjen på flere timer Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Noen som bruker Capping? BG timer addon..Problemet hos meg er at den er utrolig ustabil og kan plutselig forsvinne og ikke fungere igjen på flere timer 7547593[/snapback] Kan man ikke bruke La Vendetta boss mod til å time events i BG da? Den timer i hvertfall tiden det tar å ta baser, eller hvem som har flagg o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå