Sigga Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Finnes det en addon som skriver advarsel i chatten med stedsnavnet jeg er på ved hjelp av hotkeys? Eksempel: Jeg passer LM, og ser at noen er på vei til å angripe. Jeg trykker på en hotkey som sier i /bg chat: Inc LM. Er jeg på BS, vil det bli Inc BS osv. Elendig forklart, men anyone? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 det burde i allefall finnes noe slikt, såre lett å programmere.. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Noen som har en fungerende FuTextures? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Finnes det en addon som skriver advarsel i chatten med stedsnavnet jeg er på ved hjelp av hotkeys? Eksempel: Jeg passer LM, og ser at noen er på vei til å angripe. Jeg trykker på en hotkey som sier i /bg chat: Inc LM. Er jeg på BS, vil det bli Inc BS osv. Elendig forklart, men anyone? 7481360[/snapback] /macro /Bg Inc LM Need help Asap noe sånt? hehe bare lage en helt normal Macro da Lenke til kommentar
superreven Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Noen som vet om en Lootlink lignende addon som er oppdatert til 2.0? ItemSync (som jeg liker best) er ikke oppdatert, heller ikke Telo's Lootlink, KC_Items er, men jeg disconnecter når jeg prøver å linke items. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Telos sine addons skal være oppdaterte. Fant en tråd på det offisielle WoW forumet for noen dager siden, skal se om jeg finner den igjen. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Trenger noen stilrene actionbars! orker ikke BLiiz standard actionbar lenger! 7480204[/snapback] Quote for help! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Trenger noen stilrene actionbars! orker ikke BLiiz standard actionbar lenger! 7480204[/snapback] Quote for help! 7485413[/snapback] Bartender3 er både stilren og funksjonabel. superreven: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...&sid=1&pageNo=1 Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvordan får jeg det til å bli riktig? og mulighet får at jeg ser combo pointsa? Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 har fått opp FPS nede i midjen av skjermen. Jeg kom nær noen knappper og så var den der.. Hvordan fjerner jeg det? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Trykk på ctrl+r. Endret 12. desember 2006 av Adey Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Nå med den nye patchen har det blitt slik at jeg bare ser en grønn bar som liv til mobs. Ikkeno tall eller %. Så jeg vet aldri hvor mange prosent en boss er på. Er VELDIG irriterende. Hvordan får jeg det tilbake? før var det bare sånn, hadde ikke noen addon eller no.. Noen som kan hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Du hadde en addon, prøvd Mobhealth? Veldig grei addon imo Lenke til kommentar
Reached Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 CTunitframes er veldig bra. skjekk den ut på: hjemmesiden deres Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Finnes det en addon for å blokke disse "*addonnavn* has been blocked by Blizzard UI" meldingene? Begynner å bli veldig lei av de. Edit: Og en oppdatert addon for å flytte forskjellige deler av UIet. Slik som feks MoveAnything. Endret 13. desember 2006 av TomFu Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Edit: Og en oppdatert addon for å flytte forskjellige deler av UIet. Slik som feks MoveAnything. 7494100[/snapback] Det er jeg også interessert i å vite. Dessuten må jeg legge ved at Photek UI er et kjempe flott ui. Eneste er at det stjeler nesten 20 fps. Lenke til kommentar
mariant Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 I forbindelse med den nye patchen slettet jeg alle mine addons. Jeg bestemte meg for å prøve noe nytt, og er godt fornøyd med de jeg har nå. Men - det er en ting jeg virkelig savner. Før - når jeg holdt musepekeren over en spiller eller en mob, så kom info (navn, lvl osv) opp ved musepekeren. Men nå kommer denne infoen opp nede i høyre hjørne (standard wow?) - er det noen som vet om en addon som gjør at jeg får infoen ved musepekeren igjen? Takk!! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 TinyTip. Sjekk www.wowace.com/files Lenke til kommentar
mariant Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 TinyTip. Sjekk www.wowace.com/files 7506331[/snapback] Takk for tipset! Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Du hadde en addon, prøvd Mobhealth? Veldig grei addon imo 7488589[/snapback] søkte litt rundt, fant noe, men det funka ikke. Kan noen gi meg link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå