kazaa Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg får snart en Vapochill PE i posten. Hovedkortet mitt er dimensjonert for CPU med 800MHz bus-hastighet. Prosessoren min har bare 533Bus (2.53Ghz). Når jeg overklokker CPUen min, kommer NB til å bli like varm som om jeg hadde overklokket en CPU med 800MHz bus? I de fleste testene av hovedkortet mitt: Asus P4D800S-Deluxe får det kritikk for at NB fort blir varm. Jeg bestilte Bigwater fra PS-data (til 500kr) på julaften. Bør jeg vente med å montere delene i vapochillen til jeg får det settet? Jeg har vannblokk til NB og skjermkort liggende. PSdata får bigwater inn "16.02.2005". Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg bestilte Bigwater fra PS-data (til 500kr) på julaften. Bør jeg vente med å montere delene i vapochillen til jeg får det settet? Jeg har vannblokk til NB og skjermkort liggende. PSdata får bigwater inn "16.02.2005". Du burde selfølgelig montere det først Det er bare og ikke klokke Ûber masse med en gang det , vis du redusere klokkinga du sikkert kommer til og gjøre masse av til 800mhz eller noe ? sette den på 3.5ghz med en vifte som blåser på NB tviler jeg på at du støter på noen problemer Kunne ønske jeg hadde Vapo Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Jeg bestilte Bigwater fra PS-data (til 500kr) på julaften. Bør jeg vente med å montere delene i vapochillen til jeg får det settet? Jeg har vannblokk til NB og skjermkort liggende. PSdata får bigwater inn "16.02.2005". Du burde selfølgelig montere det først Det er bare og ikke klokke Ûber masse med en gang det , vis du redusere klokkinga du sikkert kommer til og gjøre masse av til 800mhz eller noe ? sette den på 3.5ghz med en vifte som blåser på NB tviler jeg på at du støter på noen problemer Kunne ønske jeg hadde Vapo Jeg tror jeg venter med å montere alt til jeg får vannkjølinga, er litt lat Orker ikke å ta alt av for å montere vannblokk på NB Håper på å nå 200MHz FSB ,~ 3.8GHz Litt urealistisk kanskje med 50% overklokk, men men. Det er forresten denne vapochillen jeg har kjøpt ("demobrukt" av OK.no) Endret 7. februar 2005 av kazaa Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Velkommen til Vapo klubben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå