Mr.Grandmother Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Jeg har planer om å kjøpe meg Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 GLH AGP,"Golden Sample Goes Like Hell"(GLH). Og lurer på om maskinen min vil trenge mer strøm, og bedre avkjøling. Jeg har en ca ett år gammel Dell dimension 8300, P4 3.0 GHz, men har ingen anelse om hva slags vifte, og hvor bra den er. Strømforsyningen er på 250W, og jeg mener å ha lest noe om at jeg må ha mer strøm for å få fullt utbytte av skjermkortet. Er det noen som kan hjelpe meg? På forhånd takk! Endret 6. februar 2005 av Mr.Grandmother Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Selve Pc'n i seg selv trenger vel ikke mer avkjøling..men, er selfølgelig posetivt med god kjøling for komponentene..Mer strøm vil du nok trenge..En 350W kvalitets strømforsyning vil nok holde, mer er også posetivt for senere oppgraderinger..Altså IKKE Q-Tec!!..Fortron/Source f.eks vil nok gjøre nytten.. Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kjøp deg en 400W kvalitest strømforsyning. Jeg har en NorthQ 400W som koster rundt 400kr veldig fornaøyd med den. Viktig at du har nokk watt for viss du ikke har det vil helt systeme ditt gå tregere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå