Sinnapels Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Helt lovelig! Paperboy Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har litt lyst til å spille Super Mario på NES. Satt ofte i flere timer. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Sim city 2000 er en slager! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Winter Challange er ikke hva det en gang var.. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nice! Her var det mye gromt! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Mye fint der, ja - ingen tvil om det. Lovligheten er derimot en helt annen ting. Linker til x har blitt fjernet før, og vil sikkert bli fjernet igjen. Lenke til kommentar
ZeroFlameX Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ikke ur gammelt og ikke så veldig underground, men jeg savner gode gamle Fallout.. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 savner spillet "Fire Power", genialt tanks spill som var utrolig morro i 2 player..."Monster Bash" er også et savnet spill. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ikke ur gammelt og ikke så veldig underground, men jeg savner gode gamle Fallout.. Om jeg savner ETT gammlet spill? Nei! Jeg savner ALLE de gamle C64 spillene! BTW: ZeroFlameX: Er ikke den signaturen din 8 setninger for stor? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Savner MANGE spill til Nes jeg Ett som het "battle tank" tror jeg. Skulle skyte sånn ørn som var mura inn og greier... Det var tider det... sukk Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Savner MANGE spill til Nes jeg Ett som het "battle tank" tror jeg. Skulle skyte sånn ørn som var mura inn og greier... Det var tider det... sukk det spillet har jeg faktisk til gameboy, kjøpte en sånn 100 in 1 spill kasett til gameboyen min da jeg var i syden for en del år siden, og ett av spillene var "battle tank". Kjempe morsomt spill Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Whoooh - Ignition! Dette har jeg faktisk originalen til et eller annet sted - kjempemorsomt spill Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Mange fine klassikere der Men finner mye mer på www.the-underdogs.org Lenke til kommentar
ZeroFlameX Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 [iC' date=07/02/2005 : 00:03] Ikke ur gammelt og ikke så veldig underground, men jeg savner gode gamle Fallout.. Om jeg savner ETT gammlet spill? Nei! Jeg savner ALLE de gamle C64 spillene! BTW: ZeroFlameX: Er ikke den signaturen din 8 setninger for stor? Hehe, nei den er akkrurat sånn den skal være.. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ikke ur gammelt og ikke så veldig underground, men jeg savner gode gamle Fallout.. offtopic: les retningslinjer før du skriver i sig. din..! ontopic: mye fint her ja.. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Jau, var bra den linken var til nytte da... Nå er det "ignition" som gjelder Lenke til kommentar
ZeroFlameX Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ikke ur gammelt og ikke så veldig underground, men jeg savner gode gamle Fallout.. offtopic: les retningslinjer før du skriver i sig. din..! ontopic: mye fint her ja.. ehem, jeg ser på din sig og tenker, hvor ligger retnings linjene? Lenke til kommentar
wroldsen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Donkey Kong til SNES Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 X com - Terror from deep Syndigate Hero Quest - So you want to be a Hero? Colonization Space Quest 5 Master of Orion I & II (Offtopic: III Suger villt!) Dune 2 Heimdall 2 The Horde Terminal Velocity Rise of Triad Warcraft 1 Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Må ha Warcraft II skal det være noe. Tides of darkness og beyond the dark portal (eller no) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå