_lefze_pwns_all Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Hei, jeg har nettop fått tak i en trådløs av-link. Problemet er bare at jeg ikke vet hvilke kabler som jeg må ha for å få sendt bilde og lyd fra pc'en til tvn... (har alle kabler fra reciever til tv, men ikke fra transmitter til pc)... Specs: GeForce FX5600 (m/s-vid utgang, se bilde) Creative Live! 5.1 surroud kort... (trenger ikke 5.1 surround på tvn, bare stereo) resten av maskina er vel ikke så viktig Endret 6. februar 2005 av _lefze_pwns_all Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 kablene som brukes egentlig er slike. Da skal det egentlig gå å bare sette en overgang fra rca kontakt til s-video og de andre over til en 3,5mm minjack plug... eller? Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 *bump* noen? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 .... Da skal det egentlig gå å bare sette en overgang fra rca kontakt til s-video og de andre over til en 3,5mm minjack plug... Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå