Skabb Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Prøver å sette opp et budsjett. Jeg vil at visse celler med data skal regnes sammen ved hjelp av formler. Formlene og celler med data klarer jeg og sette opp. Men hvordan får man resultatet? I den cella jeg vil at resultatet skal stå, vises bare formelen. Samme hva jeg gjør. Jeg er jo ikke interresert i og vite hva fromelen er jeg vil ha resultatet. Noen som vet? ## Edit: Emnefelt -blacktower ## Endret 6. februar 2005 av blacktower Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Sjekk at det ikke er haket av for Formler under Verktøy -> Alternativer -> Vis Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du vet formlene må begynne med likhetstegn? F.eks: =A1+A2 Lenke til kommentar
Skabb Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 ja jeg vet hvordan formler skal skrives. Ellers gir jeg 10 poeng til kjeklulf for riktig svar Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hyggelig med tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå