haakon90 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Hei, Jeg har tenkt til å kjøpe meg en mp3-spiller nå. Jeg skal bruke den til trening (jogging) og til og fra skolen. Den skal ha ca 512 mb og ha et kult utseendet. Prisen skal maks være 1000. Noen som har tips? Mvh. Haakon. EDIT: helst ikke så veldig stor. Endret 6. februar 2005 av haakon90 Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har sett litt på denne selv: Creative MuVo TX512MB Anbefales den? Noen som har noen meninger om den? Takker for alle svar Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Ikke vær så kjipe da... Jeg vet dere kan mye om mp3-spillere der ute. Trenger hjelp. PLZ! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har FM utgaven av den selv, og den er en helt grei spiller, som jeg er veldig fornøyd meg Noen bugs er det jo... F.eks en svak pipe lyd mens lyset på displayet er på... Men hvis det ikke er helt stille rundt deg, hører du den ikke. (uansett så trenger du ikke ha lyset på hvis du virkelig hater den lyden) Men gå for FM utgaven med radio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå