OddZen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har lyst til å høre litt rundt her på forumet om dere vet om noen nyttige,tøffe og bra programmer, hva de brukes til, hvor vi får lastet ned osv? Takk for alle svar på forhond Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har vært postet flere slike poster før - eksempel: http://forum.programmer.no/index.php?showt...tige+programmer Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 takk men det står ikke hvor vi får lastet ned f.eks Microsoft Antispyware Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 f.eks Microsoft Antispyware http://www.microsoft.com/athome/security/s...re/default.mspx Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 hvilken internett leser bør jeg bruke? Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hvilken internett leser bør jeg bruke? Alt annet enn explorer. Lenke til kommentar
soundlord Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hvilken internett leser bør jeg bruke? Synes mozilla firefox er en grei og kjapp nettleser.Men er jo smak og behag der også Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) hvilken internett leser bør jeg bruke? Mozilla Firefox eller Opera. Selv foretrekker jeg førstnevnte, men mange på forumet foretrekker Opera på grunn av at den er utrolig funksjonsrik, rask og lett å modifisere. Endret 6. februar 2005 av Gimper Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 det er det jeg har nå det er derfor jeg vil ha en annen? Mozzila eller opera? hvor får jeg lastet den beste ned? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 det er det jeg har nå det er derfor jeg vil ha en annen? Mozzila eller opera? hvor får jeg lastet den beste ned? ooops jeg var litt for treig Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 og så var det Spyware "killer", hvilken? Lenke til kommentar
soundlord Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 det er det jeg har nå det er derfor jeg vil ha en annen? Mozzila eller opera? hvor får jeg lastet den beste ned? på www.download.com finner du vel begge,du ialfall mozilla der. Lenke til kommentar
soundlord Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 og så var det Spyware "killer", hvilken? Da vil jeg anbefale 2 stykker: * Ad aware se personal * Spybot search and destroy Syns selv disse er enkle i bruk og funger greit nok. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Sjekk denne tråden. Anbefalinger til både nettleser og spy/adware-drepere. (Selvsagt velger du Firefox ) Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 takker for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå