Dingot0m Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg reinstallerte Windows for noen dager siden, på samme måte som jeg alltid har gjort, men nå har jeg av en rar grunn to Windows-installasjoner jeg må velge mellom når maskinen booter. Den ene fungerer ikke, da får jeg en feilmelding rett etter valget. Den andre funker fint, dette er den gamle installasjonen. Nå prøver jeg for harde livet å bli kvitt den Windows-installasjonen som ikke fungerer, men jeg får ikke fjernet den på noen måte. Jeg har formatert alle diskene, en og en, tilogmed systemdisken. Funker ikke. Hva er galt? Hvordan kan jeg får fjernet den? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg reinstallerte Windows for noen dager siden, på samme måte som jeg alltid har gjort, men nå har jeg av en rar grunn to Windows-installasjoner jeg må velge mellom når maskinen booter. Den ene fungerer ikke, da får jeg en feilmelding rett etter valget. Den andre funker fint, dette er den gamle installasjonen. Nå prøver jeg for harde livet å bli kvitt den Windows-installasjonen som ikke fungerer, men jeg får ikke fjernet den på noen måte. Jeg har formatert alle diskene, en og en, tilogmed systemdisken. Funker ikke. Hva er galt? Hvordan kan jeg får fjernet den? Post C:\Boot.ini her. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect /NoExecute=OptIn multi(0)disk(0)rdisk(2)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvilken partisjon har du Windows på? Hvis du har den på partisjon 1 må du slette denne linjen: multi(0)disk(0)rdisk(2)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Første partisjon. C-disken. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Første partisjon. C-disken. Okei, slett den linjen jeg skrev over. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Fantastisk. Takk for hjelp Gimper. Skal prøve når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå