tcic Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Heisan, jeg har en DI-614+ og en hybelboer som har trådløst fra meg. Jeg har intrykk av at han tar det meste av hastigheten min på den stasjonære pc`n min.Kan jeg senke hastigheten hans fra routeren min inne på D-linken ??? mvh tcic Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Nei,men be han ta det mer med ro eller så kutter du han ut sier du.. Mulig du kan sette ned den tråløse hastigheten til 1Mbit og at det vil begrense hastigheten hans litt..Kommer ann på hvilken hastighet du har på linja di da Endret 6. februar 2005 av taz Lenke til kommentar
tcic Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Jaaa, eller kjøre rett fra modemet.Men trodde jeg kanskje kunne senke hastigheten litt ..hm....får vel bli slik da. Lenke til kommentar
tcic Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har 1mbit nedlasting og jeg tror faktisk det skal gå ann å begrense hastigheten på den wirelesse til hybelen - noen sier det men vet ikke hvordan ??mvh tcic Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvis du mener at det skal gå å begrense hastigheten på internett til den som bruker wlan, så står det sikkert noe om det i manualen som fulgte med routeren. Jeg personling tror nok at dette ikke er mulig. Har du pratet med hybelboeren din, det er jo ikke helt sikkert at det er han som gjør at du ikke får den farten du vil ha. 1mbit er ikke all verden. Hvis han laster ned er det jo bare å stenge de portene som han bruker. Lenke til kommentar
tcic Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Skal se om jeg finner ut hvilke porter som brukes, vi har blitt enige om at når han får gratis nett så skal han ikke laste ned (dc eller andre) men jeg er ikke så sikker på det.hastigheten min er merkbar senket.Skal ta en prat med han men jeg skulle gjerne visst om han laster ned. Han er en grei gutt i ung alder så jeg skjønner.... men likevel det går ut over mitt hjemmekontor og arbeid.Er ikke prippen på dette , har jo selv tilbudt han det så min feil i så fall..... Takk for hjelpen alle. mvh tcic Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Se her http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=373756&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå