remerserr Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Siemens S25, første telefon i Norge med "fargeskjerm". Hvorfor skrive "fargeskjerm"? At den var dårlig er noe man nesten må forvente, var jo først. Saken er uansett at siemens fortjener all heder og ære for å ha prøvd først. End of the story - Ericsson R310s var nok en spesiell telefon som tålte mye stryk i forhold til andre telefoner. Lenke til kommentar
Biera Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 1610 var vel den første "lille" GSM-telefonen fra Nokia, var det ikke? 2010 kom lenge før 1610. Kan finne det ut på en enkel måte. Sender en mail til Nokia og spør jeg. Da får jeg sikkert svar (håper jeg) Vel er ganske sikker. Hadde en 2010 høsten '95. 1610, som ser nesten lik ut, mener jeg å ha sett først et par år senere. Og, 2010 kunne sende SMS. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Vel.. Venninna mi har en mobil hun kjøpte når hun var i et land nede i asia, som er en sinnsykt jentetelefon Den er helt rund, kamskjell, fargeskjerm og speil inni.. :!: Sinnsykt morsom mobil Den har ikke kamera da Edit: Det er en Panasonic G-15 eller noe i den dur Endret 13. februar 2005 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 hehe det er feil i emne-tittelen! Ikke hvem, men hvilke Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 hehe det er feil i emne-tittelen! Ikke hvem, men hvilke Fikset nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå