Gå til innhold

Sjeldene og spesielle mobiler. Hvilke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Motorola StarTac og Motorola MicroTac: Telefoner som har vært brukt i nesten samtlige amerikanske tv-serier og filmer gjennom hele 90-tallet.

Ah, den StarTac (85?) så jeg på X-Files. Den hadde jeg sååå lyst på den gang *mimre mimre*

Ble da til en-eller-annen Panasonic som kunne sende sms, ikke bare motta, som den 1610 eller-hva-den-nå-het fra Nokia.

1611 var vel den første fra Nokia som kunne sende sms..?

Lenke til kommentar

Jeg synest at Nokia 7110 var en utrolig fin mobiltelefon. Jeg hadde en slik telefon for litt over et år siden. Den ble stjålet dessverre. :(

Jeg synest at 7110 er en av de bedre telefonene Nokia har laget. Stor skjerm, navigeringshjul og deksel over tastene. Den hadde lagring for 1000 telefonnummer, infrarød port, dualband og wap. Den hadde en veldig bra kalender også. Den ble produsert i 1999. Denne telefonen var med i The Matrix.

http://www.mobileedge.co.uk/manufacturers/nokia/7110.htm

Endret av Foxtrot
Lenke til kommentar
(Det som er så spesiellt med de er at T68 er den siste Ericsson telefonen, og T68i er den første Sony Ericsson telefonen)

Hmm, den aller første Sony ericsson telefonen var R600, selv om det står Ericsson på den. Det samme med T68

Var det? På Sony Ericsson sine internettsider står telefonene i kronologisk rekkefølge etter når de ble laget, og der er T68 og T68i ved siden av hverandre. På T68 står det Ericsson og på T68i står det Sony Ericsson. Men hvorfor skulle SE lage mobiler som det bare stod Ericsson på da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...