Tunder Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hei... Noen som kan forklare meg hva som er forskjellen på den nyeste utgaven av Maxtor Onetouch serien (ekstern) kontra den første? Noen store forandringer som har skjedd, eller er det bare fargen som er skiftet fra blå til grå ?? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Eneste jeg vet om Maxtor delen er at den er garantert like dårlig som den første. Man er jo nesten garantert å få bad sectors etter 6-7mnd (noe de eksterne Maxtor diskene er kjente for) Bare les de negative tilbakemeldingene og søk i forumet her så finner du ganske mange Men tilbake til det du spørte etter, er vel bare litt design forskjell og farge såvidt jeg vet, men på det området er Google.com din venn. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Onetouch (1): 200GB: 7200rpm, 8MB Cache 250GB: 7200rpm, 8MB Cache 300GB: 5400rpm, 8MB Cache Onetouch II: 200GB: 7200rpm, 8MB Cache 250GB: 7200rpm, 16MB Cache 300GB: 7200rpm, 16MB Cache Forskjellig design, muligens bedre kjøleløsning, og forhåpentligvis lavere feilprosent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå