Jeg_ruler Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) slettet Endret 7. desember 2011 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Stikk av din Italia-heiende-pakk. Neida, jeg har hørt at alt er utsolgt, men om du er desperat, så får du nok kjøpt billetter til 2300-2400 på svartebørs. Har en internettside jeg kan gi deg, men den står i VG. Skal finne det ut til i morgen. Ellers kan du følge mitt triks: Vente utenfor Ullevaal til kampen starter. Svartebørsselgerene blir desperate, og er mer fornøyd med å få solgt billettene enn å ikke få solgt dem. Fem min, gjerne før, ut i første omgang, selger de billetter for utrolig lave priser. Snakk om en hundrings eller to. Dette har jeg gjort på både Norge-Spania og Norge-Slovenia. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Fant noen på finn.no Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Nice, til hvilken pris? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Fra 500,- til 1000. Fant også noe qxl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå