IBICO Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg er ute etter en ny laptop som skal være en stasjonær erstatter. dvs en som også kan brukes til spill. Spesielt skjermkortet som bør være pci-e gjerne med 256mb ram osv. Kikket på Dell, men vet noen av andre norske importører/leverandører som har bra laptop? pris er ikke så nøye. Grunnen til at jeg ikke vil ha stasjonær er fordi jeg transporterer den mellom jobb/hjem hver dag. Den må ha dockingstasjon o.l, innebygget wlan/blåtann. smartkort leser/sikkerhetsmuligheter. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Her er svaret på alle dine drømmer. (dessverre også rottegift for lommeboka Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Slike bærbare super pcer veier en god del. Tenk etter om du vil ha en: laptop. Lett, snedig, kan løftes med en hånd, lydløs eller en: flyttbar maskin som du må ha om skulderen, blir varm og tar opp en del plass. En bærbar kan aldri bli det samme som et desktop. Det finnes flere firmaer i England som leverer custom designer pcer. husker ikke navnet eller webside i dette øyeblikk, men du kan lete litt selv. lykke til Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Slike bærbare super pcer veier en god del. Tenk etter om du vil ha en: laptop. Lett, snedig, kan løftes med en hånd, lydløs eller en: flyttbar maskin som du må ha om skulderen, blir varm og tar opp en del plass. En bærbar kan aldri bli det samme som et desktop. Designer pc i tilleg til alienware. http://www.savrow.com lykke til Lenke til kommentar
IBICO Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) --- Endret 6. februar 2005 av IBICO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå