tørrfisk Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Har et Mini-tower og har ikke bruk for så mye drev, men mye og stabil kraft. Fins det PSU'er hvor man kan ta av ledninger man ikke bruker? Endret 6. februar 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ja, tror det finnes, har sett det her inne en plass men husker ikke hvor! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 OCZ ModStream 450W A.C. Ryan Ryanpower2 cablefree 450W Antec NeoPower 480 Personlig har jeg veldig lyst på Antec NeoPower 480 Det er flere der ute, sjekk ut prisguide.hardware.no for å finne de Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Hehe de var dyre nok ivertfall. Du vet ikke om noe litt rimeligere? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hva har du lyst til å betale da? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Lag andre kontakter selv... Det er vel det billigste og enklseste! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Helst under 800. Vil ikke lage noe selv. Trenger ikke S-ata. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg tok å åpna strømforsyninga å lodda vekk de ledningene jeg ikke trengte... funka finte det. Mene mister jo da sikkert garantien og må nesten ha litt lodde skills får å kjøre det. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg tok å åpna strømforsyninga å lodda vekk de ledningene jeg ikke trengte... funka finte det. Mene mister jo da sikkert garantien og må nesten ha litt lodde skills får å kjøre det. Det er nettopp sånt jeg vil slippe, men takk likevel. Ingen som vet om noen PSU under 800 med denne funksjonen? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kommer en test av Ultra-X 500W her snart www.ultraproducts.com Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Skal bestille i kveld, for det haster siden min maskin er veldig ustabil nå. Noen forslag? Bør ha få kabler og minimum 400 watt, og kan gjerne se litt tøff ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå