manenzza Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kan man skifte ut hovedkortet i shuttle / barebone pc'er? Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du har jo Aria barebonen, som man kjøper hovedkort til. Så det går ja. Lenke til kommentar
manenzza Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Hva kalles den standeren? Jeg har en Creativ Shuttle Slix. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Uten å tenke så mye over det, vil jeg tro at det blir et Mini Itx Hovedkort. Men det er mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Saet Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Shuttle selger slike hovedkort på en av sine nettsider, fant det ikke akkurat nå. Men snakk med din lokale hardware forhandler, spør denne bedriften om de kan ta inn slike. Men Shuttle hovedkortene tåler nesten ikke engang at du ser på de, blir ødelagte med engang. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Tror de shuttlehovedkortene er grisedyre... Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 husk å ikke se på hovedkortet da nor du monterer det hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå