Gå til innhold

Vinjecamping til kritikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Headerbildet må nesten være så stort uten at jeg må "ødelegge" det.

Kan ikke gjøre bildet mindre for da passer det ikke inn, og kan ikke klippe vek mer av det får jeg har tatt vekk en del alle rede.

Skal se litt på de grå linjene, men jeg synes det passet jeg.

Lenke til kommentar

Jeg må si at du har gjort et GIGANTISK fremskritt. Jeg tror det du sitter med nå er en grei løsning, faktisk.

Kjapt småpirk;

1) Bildet som er brukt som header har VELDIG kjedelige farger. Bruk curves til å gjøre fargene sterkere / få større dybde i fargene.

2) Bildet er waay for stort. Nå har jeg riktignok bare 1024 x 768 px-skjermoppløsning, og dette er ikke allverden. MEN, jeg tror ikke målgruppa til en campingplass bruker de feteste og største skjermene som finnes på markedet. Løsningen som er brukt på undersidene er egentlig ganske grei, men du kan gjøre mer ut av den.

- takk for meg, og lykke til videre!

(edit: det ble liksom bare feil..)

Endret av tipp-ex
Lenke til kommentar

Må si meg enig med tipp-ex her, header bildet er altfor stort, dersom du treffer på en med 800*600 eller 1024*768 vil han ikke se annet enn ett bilde. Disse to oppløsningene har mesteparten av markedet. Dersom det er meningen at besøkende kun skal se ett bilde, er det forsåvidt greit nok...men personlig synes jeg at hoved lenkene skal være synlige uten at en skal måtte bruke rullefeltet..

Ellers en fin side

Lenke til kommentar

Ville det være en idé å fjerne det grå feltet over bildet? Jeg sitter vanligvis på 1600x1200, men nå sitter jeg på 1024x768, og da ble det plutselig veldig irriterende. En annen ting er forresten at det ikke er noe som indikerer at siden fortsetter under bildet. Hvordan vite at man skal scrolle nedover for å se resten av siden? Fjerner du det grå feltet på toppen løser det seg derimot selv, da menyen vil synes... (I hvertfall i 1024x768)

Jeg forstår at du er bundet av kundens øsnker, men personlig ville jeg minimert bildet... :-)

Mvh Primaxx

Lenke til kommentar

Fine bilder på siden :)

Tror heller jeg ville foretrekket 3 ulike utgaver av siden på de ulike språkene, istedet for alle 3 språkene på samme siden (dersom det skal være mye tekst på sidene). Kan lage slik f.eks. www.notar.no har på sine sider.

Det jeg likte minst, var at når jeg kom på hovedsiden og trykket en link, så spratt linkene opp på siden, ikke helt opp, men litt lengre opp :ermm:

Er ikke noe web-geni, så det er bare min personlige mening ;)

Lenke til kommentar
Fine bilder på siden :)

Tror heller jeg ville foretrekket 3 ulike utgaver av siden på de ulike språkene, istedet for alle 3 språkene på samme siden (dersom det skal være mye tekst på sidene). Kan lage slik f.eks. www.notar.no har på sine sider.

Det jeg likte minst, var at når jeg kom på hovedsiden og trykket en link, så spratt linkene opp på siden, ikke helt opp, men litt lengre opp :ermm:

Er ikke noe web-geni, så det er bare min personlige mening ;)

Må bare nevne det med headeren jeg også. Det må du bare ta til deg og gjøre noe med. Det ser ikke ut. Du kan ikke ha et så stort bilde, er en hjemmeside du skal lage. Bildet tar jo fokus fra alt annet

Lenke til kommentar

Ja, det er det den faktisk skal gjøre.

Den skal nesten ta all fokus vekk fra siden og vise litt mer av selve Geiranger sammen med campingplassen. Det er dumt bildet er så stort, men slik "må" det bli. Dette er ikke jeg som bestemmer.

Det jeg likte minst, var at når jeg kom på hovedsiden og trykket en link, så spratt linkene opp på siden, ikke helt opp, men litt lengre opp

Dette er fordi nå har brukerene allerede sett det store bilde og trenger ikke å se på det lengre. Jeg var nødt å gjøre det slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...