Mysil Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) den logger faen meg ut i hytt å gevær... Endret 6. februar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 kanskje fordi du sprer brukernavn og passord rundt deg som om det var skonummeret ditt? Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 kanskje fordi du sprer brukernavn og passord rundt deg som om det var skonummeret ditt? men åssen kan de finnet ut passordet mitt a? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) står jo et passord i den første posten din gjør det ikke? edit: teit av meg å qoute passordet ditt Endret 6. februar 2005 av Musty Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 står jo et passord i den første posten din gjør det ikke? edit: teit av meg å qoute passordet ditt hmm. kan du se det? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 den logger faen meg ut i hytt å gevær... brukernavn: xxxxxxx passord: xxxxxxx Ikke særlig lurt å poste brukernavnet og passordet på et offentig forum. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) står jo et passord i den første posten din gjør det ikke? edit: teit av meg å qoute passordet ditt hmm. kan du se det? Ja! Endret 6. februar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 MSN er heller ikke den mest pålitelige IM-tjenesten. Hvilket program bruker du forresten (det bør være et *nix-program siden du poster her)? Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 briuker msn mess Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 /me har i alle fall ingen problemer i gaim - i alle fall ikke når msn sentralt er oppe på beina... Idiotisk sentralistisk arktitektur! Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 nå kommer jeg ikke inn lenger, det står feil passord... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 briuker msn mess Bruker du MSN messenger på Windows? Har du lagt merke til hvilket forum dette er? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 HW forumet Nei, du poster i Linux/Unix forumet, hvis det gjelder MSN versjonen så skal nok postes under Windows eller Programmer. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du skal ikkje poste problem med Windows her. Gå til Windows forumet. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Du skal ikkje poste problem med Windows her. Gå til Windows forumet. Kan ikke gå med så mange tråder, blir hard for ryggen. Men en moderator kan sikkert det Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 HW forumet ... -> programvare -> Linux/Unix MicrosoftMessenger sitt nettverk og klient er noe Microsoft har ansvaret for. En av grunnene til at du betalte ørten sure lapper for å få bruke deres OS, er at du skal få kunne ringe dem og kjefte på dem når det ikke funker. Så ring, stå i to timer telefonkø, og kjeft dem ut til du blir blå! Men *vi* driter *langt* i at *deres*, *lukkede* *ikkekompatible* klient ikke *virker*! Det *microsoft* sitt problem (et problem som dessverre har blitt ditt.). *IKKE* vårt! sprrt... prrt... grr... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Dårlig bruk av emnefeltet, brudd på 3-ords-regel og feilpost. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg