tjodrik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har lisens på en norsk XP Home. Kan jeg bruke den samme lisensen på en engelsk XP Home? Hva med pro-versjonene? Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 går ikke med pro, men går med engelsk Lenke til kommentar
Henning L Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) lisensen gjelder vel bare den versjonen du har kjøpt, i alle fall det jeg har fått beskje om på jakt etter OS. Er jo bare å sende en mail til Microsoft Norge å spørre. Endret 6. februar 2005 av Tusse Lenke til kommentar
tjodrik Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Ok. noen som har en engelsk XP SP2 Home-cd som hadde giddet å lage en image av den og sende meg? PM meg i så fall. (Om det viser seg at jeg bryter en eller annen regel her på forumet nå, så beklager jeg det. Men det skal vel godt gjøres, siden jeg ikke oppfordrer eller ber om cracking, lisens-bryting eller lignende. Har jo lisens ... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå