E.T Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Heisann, solgte for noen uker siden (2-3) et Koss UR40 headett. Det var da et lite hakk i ledningen, men det var OK for han. Nå opplever han at han mister lyden på det ene øret, men har han da rett på pengene tilbake? (Nypris: 450, nå koster det 365,- nytt på det billigste, jeg solgte det til han for 250,-) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nei, det har han ikke... Selvfølgelig hvis du får dårlig samvittighet for dette og det da er en venn av deg, så ville jeg gitt pengene tilbake. Han visste jo om skaden på ledningen og siden han så risken til at hodetelefonene skulle bli ødelagt som liten, så er det hans egen feil. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 En kamerat av meg , hadde lyst til å kjøpe anlegge mitt, som jeg har igjen kjøpt av en kamerat, jeg kjøpte det for 450. Og han kjøpte det for 1000spenn av meg - ser du dette som riktig? jeg trodde jo at det kosta det - imat jeg så noe annet greier osv. Greit nok, jeg haddde dårlig selvtillit, men lifes go on osv. Drit i han - Han visste om det, da ska han ikke ha igjen pengene Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hadde ikke gitt han en krone jeg, så lenge han visste om skavanken og sa at det ikke gjorde noe. Desuten har jo koss livstidsgaranti, hvis du har kvitteringen enda. Den dekker slike ting Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nå har vel koss strengt tatt livstidsgaranti på sine produkter? I det minste på hodetelefoner. Så du kan vel uten problemer skaffe han nye fra koss uten at butikken taper stort? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Siden han visste om skaden, har du ingen grunn til å ha dårlig samvittighet...That's it.. Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Sett dere sammen å fiks det! Skjedde det samme med mine UR40, midtstykke fikk dårlig kontakt, så jeg fikk kun lyd i den ene klokka ... Tok det opp og lodda det, fungerer utmerket nå Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hvorfor gidde å lodde det når man kan sende det inn til Koss og få et nytt et gratis? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Fordi man slepper å vente flere uker? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Fordi man slepper å vente flere uker? Jeg leverte mine hodetelefoner til reperasjon, og fikk de tilbake 5 dager senere. Så flere uker tar det vell ikke? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Tar nok ikke 5dager for alle heller Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Mine erfaringer med Koss: * Første headsett på reperasjon tok 5 uker.. da hadde de ikke kommet tilbake, men fikk et par nye av butikken * Sendte inn et til... dette tok 4 uker. Knall.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 nå er det er firma på billingstad som fikser dem da. Jeg leverer mine der på tirsdag=) ikke gi han pengene tilbake. Han har ikke krav etter kjøpsloven i hvert fall Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Fordi man slepper å vente flere uker? Jeg leverte mine hodetelefoner til reperasjon, og fikk de tilbake 5 dager senere. Så flere uker tar det vell ikke? Jeg har dårlige minner med å sende ting tilbake og vente på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå