Asko Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har ett gammelt hovedkort i pcen min, vel sokkelen er iallefall gammel... Så jeg lurer på å bytte hovedkort og kabinett (siden jeg må skru inn ett nytt hovedkort). må jeg da også bytte ut alt annet i pcen.. Minne, hardisker, grafikkort, cpuen osv...?? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Spørs hviken type RAM, grafikkort, CPU osv det nye støtter. Vil tro du i alle fall kan bruke HD og grafikkort. CPUen kommer an på hvilken sokkel du har og hvilken du ønsker på det nye HKet. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Mulig du også kan bruke minne, uansett kan du i allefall bruke cdrom, diskett osv... -Du trenger ikke bytte alt... Skriv hvor mye du ønsker å legge ut... Endret 6. februar 2005 av Kong Basse Lenke til kommentar
Asko Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Har en Corsair twinmos.. minne (tror jeg) 1024 mb, tenkte på å legge ut maks 6000 kr. takk for svar Lenke til kommentar
Asko Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 men da tenkte jeg på ny prosessor også.... Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hvilken type CPU/HK har du nå, og hva kunne du tenkt deg? Regner med du har et AGP skjermkort. Dette kan du beholde om du går for AGP på det nye HKet også. Minnet kan sikkert brukes - men kanskje du må kjøre FSB/RAM asynkront. Lenke til kommentar
Asko Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg har ett abit IC7-max-3 hovedkort, og jeg har en pentium 4 prescott 3,0 Ghz (den vil jeg helst ikke bytte, men viss jeg må så...hmm) men jeg vet ikke helt... tror jeg må vente til høsten, før jeg får råd.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå