XanderX Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Jeg skal oppgradere pc'en min med hk, minne og skjermkort. Dette har jeg tenkt å kjøpe HK: MSI 915GM-FR Hovedkort for S775 I915G,SATA,m-ATX,GbLAN,Dual-DDR,PCI-Ex16 pris 919.00 Minne:twinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs Skjermkort:hire Radeon X700PRO 256MB GDDR3 PCI Express,Tv-Out, DVI-I, Full-Retai pris 1.775,-l Er dette bra, Jeg er okså åpen for andre forslag. Det skal ikke komme over 5000. Endret 6. februar 2005 av XanderX Lenke til kommentar
toranv Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hva med at du bare kjøper dette skjermkortet og sitter og ser på det digg skjermkort Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 D var litt i dyreste laget, d avleina blir jo det pc'en ska koste Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) @toranv: Nok en ny bruker som skal skryte over det han akkuratt har kjøpt, og som ikke gidder å lese det som trådstarteren har skrevet i det første innlegget. Eventuelt kan det være at personen sitter og sikler etter det, og vil annbefale dette kortet til alle som spør om skjermkort de neste 5 månedene.... @XanderX: Jeg ville heller sett på et GeForce 6600gt som koster det samme, men yter bedre Hva med dette? Ellers har du vel glemt å skrive opp CPU'en som du har tenkt til å kjøpe, samt Merket minne er.. Endret 6. februar 2005 av clvn Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hva med at du bare kjøper dette skjermkortet og sitter og ser på det digg skjermkort Fytte, det der må bråke no inni h..... Er i grunn ganske glad i mitt vifteløse 9800 pro kort jeg Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Det har jeg. det er derfor jeg tar å kjøp intel ikke amd Endret 6. februar 2005 av XanderX Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Og du skal bruke maskinen til? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Altså, legg bare til Corsair Value S minne istedet, og et 6600GT, så blir det knallbra! Riktignok er det et 128mb kort, men en god del raskere... Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jepp, ikke kjøp Twinmos minne, mitt minne gikk i retur i november, defekt... Har nå Corsair og er kjempefornøyd Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) hva slaks merke skal jeg velge, er det noen forskjeld på de forskjeldige merkene?? Endret 7. februar 2005 av XanderX Lenke til kommentar
toranv Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 @toranv: Nok en ny bruker som skal skryte over det han akkuratt har kjøpt, og som ikke gidder å lese det som trådstarteren har skrevet i det første innlegget. Eventuelt kan det være at personen sitter og sikler etter det, og vil annbefale dette kortet til alle som spør om skjermkort de neste 5 månedene.... @XanderX: Jeg ville heller sett på et GeForce 6600gt som koster det samme, men yter bedre Hva med dette? Ellers har du vel glemt å skrive opp CPU'en som du har tenkt til å kjøpe, samt Merket minne er.. hva med at du ikke klarer å ta litt ironi a! jeg sa bare ifra om en måte å bruke 5000 til data på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå