Thewiz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har et problem med pc-en min, den går i svart når jeg spiller spill som krever litt. Jeg kjente oppå skjermen (Hansol 920P), der hvor det skal være ''luftehull''. Det var ekstremt varmt og jeg tenkte det må være problmet, finnes det noen form for avkjølere til skjermer? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
stengah Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jepp, Microplex har. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MC190 Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Flyttes til skjermforumet Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Jepp, Microplex har. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MC190 Den så fin ut, er den lett å innstalere? Må man ha 6 i astonomifysikk for å klare å innstalere den? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nei, du trenger omtrent 3 i iq Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg byttet skjerm og det samme skjedde når jeg spilte på den andre skjermen, så det har nok ikke noe med skjermen å gjøre. Problemet er fortsatt ikke løst, det hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg litt. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg bruker et Radeon 9600 skjermkort, med en helt vanlig vifte. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med skjermkortet hvis det er for varmt? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 du kan jo kjøpe ny gpu vifte. LINK eller du kan sette på en annen kjølepasta. LINK2 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg har ikke råd til å kjøpe en ny GPU akkurat nå, men kjølepastaen så ikke så dyr ut. Hvordan bruker jeg den? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Venn av meg hadde akkurat det samme problemet med et 9600. han sendte dataen på rep. var skjermkortet som hadde gått i bøtta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå