hylo Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Går seg til . Men en bedre/god vokalist hadde ikke vært å forakte... Så sant så sant. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg får ikke sett filmen! Skrik!! Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Den Fade To Black coveren ble ganske bra, selvom det var noe små fuckups nå og da keep up the good work Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hehe, er redd den Fade To Black covern var med mitt forrige band på Gran Canaria, har altså ingenting med dette bandet å gjøre desverre . Men Vi har hatt en fremføring hittil, på talentiadeshow i mars. Video venter vi fortsatt på (et filmteam hadde ansvar for det der), men da spilte vi låta, som de fleste her sikkert har fått med seg til nå, Slayer - South Of Heaven, og enda en låt: Susperia - Home Sweet Hell. Vi skal nå prøve å øve litt på Slayer - Angel Of Death, men jeg er litt usikker på om den vil funke, ettersom jeg ikke er blant de raskeste trommisene der ute... Men, jeg tvilte sterkt på Home Sweet Hell også, men tok den for det, så man skal aldri si aldri... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå