e321 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 ja.. Hylo skrev 12:07... +3t & 49 min = ca. kl.4 Da er de vel ferdige Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 ja.. Hylo skrev 12:07... +3t & 49 min = ca. kl.4 Da er de vel ferdige Vi legger ut video om noen strakser. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Da er det klart for ny video : Bandøving 22.2.05 Fortsatt uten kaiern dessverre, han skulle visst på en rask ferie...? Vi prøvde hvertfall så godt vi kunne, og til og med nytt øvingslokale, kjelleren på en markisefabrikk . Diggbar akkustikk der, og ikke minst støre rom... Endret 22. februar 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
Såpa88 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Ikke spill coverlåt da Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Nice! Det var mye bedre enn sist gang. På grunnav at det var større rom og vi hørte vokalisten, men jeg savnet kaiern. Hadde han vert der så hadde det blitt MYE bedre. Stå på! edit: vet at kaiern var på ferie. Endret 22. februar 2005 av robB Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Nice! Det var mye bedre enn sist gang. På grunnav at det var større rom og vi hørte vokalisten, men jeg savnet kaiern. Hadde han vert der så hadde det blitt MYE bedre. Stå på! Syntes du om vokalen da? Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg syns han var veldig bra. Mye bedre enn vår vokalist(forstår ikke hvorfor vi har han ) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg syns han var veldig bra. Mye bedre enn vår vokalist(forstår ikke hvorfor vi har han ) Det er en smule Motohead stil over den, syntes du? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 yehoo ! Blitt mye bedre ja Dere er flink Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 yehoo ! Blitt mye bedre ja Dere er flink Takker. Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg syns han var veldig bra. Mye bedre enn vår vokalist(forstår ikke hvorfor vi har han ) Det er en smule Motohead stil over den, syntes du? Er det ikke slik sangen skal være da? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg syns han var veldig bra. Mye bedre enn vår vokalist(forstår ikke hvorfor vi har han ) Det er en smule Motohead stil over den, syntes du? Er det ikke slik sangen skal være da? Jo, sånn halveis. Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Dere må prøve dere på noen litt rolige sanger som f.eks Green Day- Basket Case eller Red-Hot-Chillipeppers- California cation. Dei er ikke akkurat roligere da , men det er faktisk gansk gøy og spille dem. Har ikke noe imot den dere spiller nå, den er faktisk ganske kul.(går og nynner på den) Bare et lite tips Endret 22. februar 2005 av robB Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Dere må prøve dere på noen litt rolige sanger som f.eks Green Day- Basket Case eller Red-Hot-Chillipeppers- California cation. Dei er ikke akkurat roligere da , men det er faktisk gansk gøy og spille dem. Har ikke noe imot den dere spiller nå, den er faktisk ganske kul.(går og nynner på den) Bare et lite tips Joda, men da har vi ikke vokal som strekker til. Og vokalen min er ikke direkte fin på clean modus. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Ahh, I see. Med mindre vi finner en annen vokalist, så kan vi ikke ta rolige sanger. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Vokalen var kul synes jeg, du har et særpreg... Dere er mer samspilte enn sist synes jeg. Stå på Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Vokalen var kul synes jeg, du har et særpreg... Dere er mer samspilte enn sist synes jeg. Stå på Takker! Ja, vi har øvd mye nå i det siste. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Nice vokal! Mye bedre nå enn forrige gang! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Nice vokal! Mye bedre nå enn forrige gang! Takker og bukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå