Acrid Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 [GROWL] Ich bin Schnapiiiii!!!11 [/GROWL] Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 [GROWL] Ich bin Schnapiiiii!!!11 [/GROWL] [Growlmode]Scni snchaa Schnapiiiii Schnapiiiii Schnapiiiii snapp![/Growlmode] Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Vel...om dere skulle ombestemme dere og går inn for å lage en slik versjon av Schnappi, så stiller jeg med growl og grunt Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Vel...om dere skulle ombestemme dere og går inn for å lage en slik versjon av Schnappi, så stiller jeg med growl og grunt Jeg har spilt i black metal band. Så det trenger du ikke Men for all del, hjelp meg gjerne! Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 link funker ikke for meg fet låt dere har valgt! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Funker greit her... har du gammel Media Player eller noe? tror kanskje må ha en av de nyere for å kunne spille av. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Nå har Hylo bestemt seg for å kjøpe en ny fem strengers Washburn og en 30 watts forsterker til Fenderen han fikk låne/få sist uke. Det er en type Fender American Stratocaster. Den er fin fin. Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 idag virka den...i'm dazed and confused:P Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Når kommer neste video da? *ventespent* Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Skulle ikke dere øve idag også? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Øvinga ble dessverre utsatt i dag, kaiern er for tiden syk og 2. gitarist hadde visst "ALT for mye" lekser å gjøre ... Endte med at jeg og Hylo ble sittende foran PC'en noen timer ... Så vi får prøve igjen neste uke, og da blir det garantert mer video... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Øvinga ble dessverre utsatt i dag, kaiern er for tiden syk og 2. gitarist hadde visst "ALT for mye" lekser å gjøre ... Endte med at jeg og Hylo ble sittende foran PC'en noen timer ... Så vi får prøve igjen neste uke, og da blir det garantert mer video... Venter ennå jeg! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hadde en øving i går uten kaiern der vi klarte å fullføre låta vi spilte sist, "South OF Heaven". Men etter 5-6 lydopptak (der de første hadde altfor dårlig lyd så fikk vi til bedre lyd siste gang, men da spilte vi ikke så veldig bra for å si det sånn . SÅ jeg har ikke så veldig lyst å legge ut den videoen, men vi har øving igjen i morgen (med kaiern), og da bør det skje endel. Så jeg må bare beklage nok en gang Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hadde en øving i går uten kaiern der vi klarte å fullføre låta vi spilte sist, "South OF Heaven". Men etter 5-6 lydopptak (der de første hadde altfor dårlig lyd så fikk vi til bedre lyd siste gang, men da spilte vi ikke så veldig bra for å si det sånn . SÅ jeg har ikke så veldig lyst å legge ut den videoen, men vi har øving igjen i morgen (med kaiern), og da bør det skje endel. Så jeg må bare beklage nok en gang Yay! Får håpe det blir bedre imorgen da! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Kanskje like greit. Stemmen min var ikke på topp igår. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 gleder meg som vanlig Nå er det bare 3timer og 49 minutter til jeg tar toget til øvingslokalet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå