Gå til innhold

Første øving av ''hw.no bandet''

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Øvinga ble dessverre utsatt i dag, kaiern er for tiden syk og 2. gitarist hadde visst "ALT for mye" lekser å gjøre :hrm: ... Endte med at jeg og Hylo ble sittende foran PC'en noen timer ;) ...

Så vi får prøve igjen neste uke, og da blir det garantert mer video... :)

Venter ennå jeg! :)

Lenke til kommentar

Hadde en øving i går uten kaiern der vi klarte å fullføre låta vi spilte sist, "South OF Heaven". Men etter 5-6 lydopptak (der de første hadde altfor dårlig lyd så fikk vi til bedre lyd siste gang, men da spilte vi ikke så veldig bra for å si det sånn :no: . SÅ jeg har ikke så veldig lyst å legge ut den videoen, men vi har øving igjen i morgen (med kaiern), og da bør det skje endel. Så jeg må bare beklage nok en gang ;)

Lenke til kommentar
Hadde en øving i går uten kaiern der vi klarte å fullføre låta vi spilte sist, "South OF Heaven". Men etter 5-6 lydopptak (der de første hadde altfor dårlig lyd så fikk vi til bedre lyd siste gang, men da spilte vi ikke så veldig bra for å si det sånn :no: . SÅ jeg har ikke så veldig lyst å legge ut den videoen, men vi har øving igjen i morgen (med kaiern), og da bør det skje endel. Så jeg må bare beklage nok en gang ;)

Yay!

Får håpe det blir bedre imorgen da! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...