hylo Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Nå er forresten planer for første konsert planlagt! Det tok ikke lang tid. Nei, vi danna dette bandet først og fremst til å spille konsert, da. Så vi klarer nok to sanger innen Mars en gang. Eller, det spørs jo hva gitarister, trommis og bassist gidder å lære seg. EDIT: Leif var her! Endret 7. februar 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det må da være lov å samle på hva man vil uten å bli beskyldt for å være nazi!! Såklart, hva ville du trodd om meg dersom jeg sa at jeg hadde en økse-samling hjemme? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Vel, er Lemmy i Mötorhead nazi, kanskje? ... Han hevder han er en gjenfødt nazist, han har (hadde?) forresten også nazi-jakkemerke. Lemmy er anarkist! Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Er filmen fjernet? Får ikke lastet ned her. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Kanskje vi har klart å overloade servern ... Skal se om jeg får til noe... EDIT: Virker som hele home.no er nede? Noen som kan bekrefte... Endret 7. februar 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jupp, ser ut til at home er nede. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Når er neste øving? får vi film da også eller Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ser ut som det blir på søndag igjen, og skal nok få til å filme da også, håper på bedre lyd da Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Ser ut som det blir på søndag igjen, og skal nok få til å filme da også, håper på bedre lyd da Øving blir det, vet du. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Gleder meg til dere legger ut neste øving Endret 8. februar 2005 av e321 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ser ut som det blir på søndag igjen, og skal nok få til å filme da også, håper på bedre lyd da Øving blir det, vet du. Jess Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Ser ut som det blir på søndag igjen, og skal nok få til å filme da også, håper på bedre lyd da Øving blir det, vet du. Jess Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kjør noen lydtester først, sånn at dere får med vokalen Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Kjør noen lydtester først, sånn at dere får med vokalen Sikker på at du vil høre den rustene stemmen min? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Rustent = Jepp, må være litt særpreg Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Rustent = Jepp, må være litt særpreg Ikke særpreg type nesten ikke tone * forkjøla = dårling tonefall^2. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Når skal dere covre Schnappi da? Schnappi i skikkelig speed metal versjon...YARR! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Når skal dere covre Schnappi da? Schnappi i skikkelig speed metal versjon...YARR! Det tror jeg vi dropper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå