nr.4 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Flink trommis. Stå på gutta. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg må si jeg er imponert!! Hvor lenge har dere spilt? Dette var nok første gang Jeg mener, dere har vel spilt/øvd individuelt før dere møttes som et band!? Jeg har spillt gitar i litt over ett år nå. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Helt klart et bra låt valg. Men kunne jo ha tatt angel of death eller altar of sacrifice, så hadde jo gutta på gitar fått kjørt seg litt Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg må si jeg er imponert!! Hvor lenge har dere spilt? Dette var nok første gang Jeg mener, dere har vel spilt/øvd individuelt før dere møttes som et band!? Selv om det kanskje er vanskelig å tro, så har jeg spilt i snart 13 år nå, men har hatt en del perioder der jeg har spilt veldig lite. Prøvd å spille mye nå i det siste da, men har egentlig aldri vært noe mer enn en god hobby for meg da Du var jo god da!! Bedre enn de fleste jeg kjenner som spiller trommer!! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Takk takk . Mente egentlig bare at jeg har sett endel trommiser som er myyye bedre enn meg som har spilt mye kortere tid. Men Prøver jo så godt jeg kan da Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Helt klart et bra låt valg. Men kunne jo ha tatt angel of death eller altar of sacrifice, så hadde jo gutta på gitar fått kjørt seg litt Joda, kunne jo det, men det er ikke en sang man begynner med i ett band. Men vi kan jo eventuelt ta en av de senere, da. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Helt klart et bra låt valg. Men kunne jo ha tatt angel of death eller altar of sacrifice, så hadde jo gutta på gitar fått kjørt seg litt Joda, kunne jo det, men det er ikke en sang man begynner med i ett band. Men vi kan jo eventuelt ta en av de senere, da. Angel Of Death er jo koslig å spille... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg må si jeg er imponert!! Hvor lenge har dere spilt? Dette var nok første gang Jeg mener, dere har vel spilt/øvd individuelt før dere møttes som et band!? Har spilt bass i ca 1.5 år. Vokal i 1 år nå (når jeg har vært med i band) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Helt klart et bra låt valg. Men kunne jo ha tatt angel of death eller altar of sacrifice, så hadde jo gutta på gitar fått kjørt seg litt Joda, kunne jo det, men det er ikke en sang man begynner med i ett band. Men vi kan jo eventuelt ta en av de senere, da. Angel Of Death er jo koslig å spille... Har du prøvd'n? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Auschwitz, the meaning of pain, the way that I want you to die. Slow death, immense decay, showers that clense you of your life. Forced in like cattle you run, stripped of your lifes worth. Human mice for the angel of death Four hundred thousand more to die.. Kos'li. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har du prøvd'n? Tør ikke Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Auschwitz, the meaning of pain,the way that I want you to die. Slow death, immense decay, showers that clense you of your life. Forced in like cattle you run, stripped of your lifes worth. Human mice for the angel of death Four hundred thousand more to die.. Kos'li. Joda, men den er tøff. Ikke teksten, men riffa og sangen generelt sett. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Har du prøvd'n? Tør ikke Forståelig. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 meget bra spilt! litt lav vokal og bass da :-/ men det fisker dere neste gang Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 meget bra spilt! litt lav vokal og bass da :-/ men det fisker dere neste gang Bassen er fin, vokal er lav. Bassen skal bare ''surfe'' i lydbildet. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hmmmm, trommisen var ikke så verst da Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 hmmmm, trommisen var ikke så verst da Han er konge! Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Veldig bra dette her! Men er det ikke litt lite rom og spille i? Btw trommisen er dritgod! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Rommet mitt er nokså lite ja, så det påvirker nok lydbildet litt ... Menmen, beste løsningen vi har for øyeblikket så det får holde en stund hvertfall. Takk for komplimenter Endret 6. februar 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Bra arbeid det her! Spillinga var helt grei, veldig bra til og hoppe sammen i et band så pass fort. La merke til at trommisen hadde spilt endel! Skål, det her kan bli bedre med tiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå