Midnight_walker Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg må si jeg er imponert!! Hvor lenge har dere spilt? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 En gang har de spilt. Skal se filmen nå. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Fett, men må si at jeg hørte lite (les: ingenting) av vokalen Les lenger opp i tråden. Der det står at den faktisk er inteteksisterende. - Vi hadde faktisk på mic, da. Jeg så det du skrev lenger opp i tråden, jeg bare følte for å kommentere det en ekstra gang (syntes det var på sin plass)! Men keep up the good work Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg må si jeg er imponert!! Hvor lenge har dere spilt? Dette var nok første gang Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det var faktisk utrolig kult, men neste dere spiller og skal filme det, få en annen mikrofon til kameraet. Det skurret veldig. Og taklet ikke trommene så godt Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Synger bra, men ser ut som en hobbit.. ØY! Ja Seriøst, sorry! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Syntes det var fantastisk! Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Synger bra, men ser ut som en hobbit.. ØY! Ja Seriøst, sorry! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Syntes det var fantastisk! Takk. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Takk for kommentarer . Kanskje vi kan begynne å ha en ukedagbok framover nå, ta opp litt hver gang, og ser på evt. fram/tilbake-skritt . Skal prøve å få til litt bedre lyd på opptak fremover, men vi har ikke akkurat tipp topp utstyr akkurat der... Endret 6. februar 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Vil dere ha sannheten? For det første må vi få høre alle instrumenten noenlunde like godt. Så er vokalisten ganske viktig. Men det var da greit utenom det. Bra spilling og alt det der Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Han ene gitaristen hadde 15 watts forsterker, han andre hadde 50. Vokalen ble kjørt ut på ett par mindre gode høytalere, og da ble det mindre med lyd. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hva slags forsterker spilte Kai på? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Hva slags forsterker spilte Kai på? En 50watter. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kunne kanskje flyttet kameraet en halvmeter fra trommene Ellers høres det bra ut til å være 1. spilling. Stå på Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Bra låtvalg! Litt vansklig å skille instrumenta ja, men det kjem seg sikkert! Stå på! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Til neste gang forventer jeg et cover av Paranoid, med spinnville gitarsoloer, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg må si jeg er imponert!! Hvor lenge har dere spilt? Dette var nok første gang Jeg mener, dere har vel spilt/øvd individuelt før dere møttes som et band!? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg må si jeg er imponert!! Hvor lenge har dere spilt? Dette var nok første gang Jeg mener, dere har vel spilt/øvd individuelt før dere møttes som et band!? Selv om det kanskje er vanskelig å tro, så har jeg spilt i snart 13 år nå, men har hatt en del perioder der jeg har spilt veldig lite. Prøvd å spille mye nå i det siste da, men har egentlig aldri vært noe mer enn en god hobby for meg da Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Til neste gang forventer jeg et cover av Paranoid, med spinnville gitarsoloer, bare så det er sagt. Støttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå