hylo Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Jada, nå har jeg, en utenom forumet, Kaiern og Zprmario vært på første bandøvelse. Den gikk ganske så greit. Vi pløyde igjennom ca halve sangen. Regner med at alle hadde det dritgøy. Vi er på ingen måte sponsa av hw.no, eller har fått lov til å låne navet, men vi kaller det det, siden vi har møtt hverandre her. Så filma vi det hele, da. Og dette er på ingen måte en demoinnspilling. Her kan du se hvordan det gikk. Hylo: Bassist og vokal Zprmario: Trommer Kaiern (gitar bak): Gitar Annet menneske (gitar foran, ikke forummedlem): Gitar Og ja, vokal er så inteteksisterende at det er skummelt. Endret 6. februar 2005 av Hylo Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Btw, beklager for lav (les. inteteksisterende ) vokal, forsvant liksom litt i mixen... Sangen vi prøver på er forresten Slayer - South of Heaven... Og please.... ikke skyt kameramannen... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Knegg, jeg datt ut på slutten der Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det gjorde jeg og, bokstavelig talt... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Farga håret Kaiern? N3cro hatt, forresten. Endret 6. februar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Farga håret Kaiern? Jess. N3cro hatt, forresten. I love it. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hehey...råe greier. =) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hehey...råe greier. =) Lenke til kommentar
e321 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hah.. tøft Dere er flinke Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 hah.. tøft Dere er flinke Det er første øving. Vi blir bedre. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Fett, men må si at jeg hørte lite (les: ingenting) av vokalen Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det er første øving. Vi blir bedre. Jess, vi skal bli mega gode, bare jeg får til soloen Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Fett, men må si at jeg hørte lite (les: ingenting) av vokalen Les lenger opp i tråden. Der det står at den faktisk er inteteksisterende. - Vi hadde faktisk på mic, da. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Det gjorde ikke vi heller (hørte noe av vokalen) ... Litt småtekniske problemer med vokalen foreløpig, virker som gitaren kobla innpå samme anlegg overdøver det meste av vokallyd... men skal få det i orden etterhvert...håper jeg Endret 6. februar 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Det er første øving. Vi blir bedre. Jess, vi skal bli mega gode, bare jeg får til soloen Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Tøft... dere kommer til å bli store en dag... ;P Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Synger bra, men ser ut som en hobbit.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Fælt fælt fælt, men mye bedre enn hva jeg hadde fått til Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Synger bra, men ser ut som en hobbit.. ØY! Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Synger bra, men ser ut som en hobbit.. ØY! Ja Seriøst, sorry! Endret 6. februar 2005 av Mysil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå