Zemeckis Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Hei Jeg begynner å slippe opp for plass på min interne HD. Og da har jeg planer om å kjøpe meg en ekstern HD. Disken skal brukes til lagring av ulike ting. Så den kommer ikke til å stå på 24/7 for å si den sånn. Har planer om å kjøpe meg en Western Digital USB2.0/Firewire 160GB 8MB Dual Option, 7200RPM og ettersom jeg ikke har firewire eller USB2.0 på pcen jeg bruker så må jeg kjøpe Sunsway/ST Lab PCI FireWire 2+1 port m/Ulead Video Studio v7.0SE . Vil dette funke bra? Har ikke så mye peiling på slikt. Endret 13. februar 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Ingen som har en formening om det mulige kjøpet mitt? Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 jeg har en maxtor 160 gb disk og er kjempe fornøyd med den ihvertfall Men jeg vet ikke noe om den du har tenkt på! Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det oppsettet er noe ala deg jeg bruker på en gammel Celeron 1200MHz maskin jeg har. Funker fett det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå