bjorn432 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 jeg har 2 pcer som er 100% identiske med unntak av hovedkortet som er nf7 på den ene og nf7-s på den andre. Jeg har tenkt på å bruke ghost for å legge image fra den ene til den andre. er dette mulig eller er det for store forskjeller på hovedkortene? Lenke til kommentar
Fugir0x0r Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 tja, eneste er vel at -s har s-ata, hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) tja, eneste er vel at -s har s-ata, hvis jeg ikke tar helt feil. ja det er det, men hvordan blir det med drivere. bruker uansett ikke sata kontaktene EDIT: yay 200 innlegg! Endret 6. februar 2005 av bjorn432 Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Skulle funke fint hvis du ikke bruker s-ata på det ene Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 -S har støtte for FireWire i tillegg. Også er det to forskjellige lydkretser på de to kortene, -S har SoundStorm lydkrets (den digitale delen er SoundStorm. DAC'en er av en billigere type), mens non-S har en billigere form for lydkrets (+ den samme DAC'en som -S). Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 -S har støtte for FireWire i tillegg. Også er det to forskjellige lydkretser på de to kortene, -S har SoundStorm lydkrets (den digitale delen er SoundStorm. DAC'en er av en billigere type), mens non-S har en billigere form for lydkrets (+ den samme DAC'en som -S). Betyr dette at det ikke vil gå med ghost image? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 -S har støtte for FireWire i tillegg. Også er det to forskjellige lydkretser på de to kortene, -S har SoundStorm lydkrets (den digitale delen er SoundStorm. DAC'en er av en billigere type), mens non-S har en billigere form for lydkrets (+ den samme DAC'en som -S). Betyr dette at det ikke vil gå med ghost image? Skal fungere fint det. får bare opp et par-tre sånne "Ny Maskinvare Funnet"-ballonger, så er du i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå