genetex Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hei. en kompis av meg skal nå selge noen pc deler og slik lyder annonsen jeg skal lage for ham: Har en del deler som jeg vil ha vekk. AMD XP 2800+ Barton Creative Geforce FX5700 Ultra Nforce 2 2 cpu vifter som passer til AMD En svidd ram slott på hk,men det funker fint. Resten er helt OK. Kom med bud visst du er interisert hva burde han eventuelt ta for dette? Hovudkortet er helt fint, bare denne ene slotten som er svidd, men jeg vil ikke tro noen trenger 3 ramslotter? hvertfall ikke dem han skal selge dette til:) så, hva burde han ta for dette oppsettet? noen forslag? og visst noen har lyst å kjøpe dette, så bare skriv det i denne tråden visst du ønsker det, legger in "auksjon" på bruktmaredet nå snart etter å ha fått svar fra dere! visst det er ulovelig å "prøve" å selge til her på forumet, unskylder jeg meg, og skal slette de linjene visst moderator sier ifra! takker for alle svar!! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Alle annonser skal hit -> bruktmarked.hardware.no Ca. 1500-2000,- Er ikke særlig nytteverdi på den PC'n. Endret 6. februar 2005 av lavizh Lenke til kommentar
fgfgter Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hva faen er nytteverdig........ Lenke til kommentar
genetex Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 unskyld? "hva som er nytterverdig" og "hva faen som er nytterverdi?" ??? hva er det dere mener? svar skikkeli eller ikke svar Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 unskyld? "hva som er nytterverdig" og "hva faen som er nytterverdi?" ??? hva er det dere mener? svar skikkeli eller ikke svar Jeg ga deg en pris, 1500-2000, noe mer er den ikke verdt. Begynner å bli gammelt og når du skal selge med et svidd HK (på RAM slotten) drar det selvfølgelig ned i verdi. PC'n er også en smule gammel så man kan diskutere hvilken nytte den vil ha for seg, men den funker nok uansett. Men imo. ikke verdt mer enn max 2000,- Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hva faen er nytteverdig........ Du kan vel ta en titt innom Retningslinjene Lenke til kommentar
genetex Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 nytten den kan ha for seg er mye, spille hl2, css osv, ha en extra god jobb pc? (word og sann tenker jeg på da) Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 nytten den kan ha for seg er mye, spille hl2, css osv, ha en extra god jobb pc? (word og sann tenker jeg på da) Ja bare de bytter ut gfx-kortet så. Men uansett, nå har vi bekreftet nytten. Håper han får solgt den da. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 nei trenger ikke bytte grafikk kortet hehe, de er mange som undervurderer alle de litt "gamlere" kortene, det funker helt topp på hl2 med kjempe grafikk! (ikke aa og af selfølgelig men alikavel jkempegrafikk!) men senere må det nok byttes ut ja:D Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Om du ikke liker at vi kommer med en prisantydning som er lavere enn det du liker så burde du jo heller ikke spørre her, legg heller ut en annonse på qxl og prøv å få blodpris for det der. Personlig så kan det være at du får mer ut av hver enkelt komponent om du selger de hver for seg, men det kommer ann på kjøperen. maks 1500 hadde jeg gitt for ditt oppsett, derimot 250kr for den cpuen hadde du sikkert fått glatt. Endret 6. februar 2005 av Malvado Lenke til kommentar
genetex Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 "Om du ikke liker at vi kommer med en prisantydning som er lavere enn det du liker så burde du jo heller ikke spørre her, legg heller ut en annonse på qxl og prøv å få blodpris for det der." når sa jeg at jeg ikke likte forslaget han kom med!? herregud. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ok, tok kanskje litt i, men forstår det sånn som at det har stor nytteverdi og dermed burde få bedre pris enn det vi har lagt fram. Pytt pytt. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hadde ikke gitt mer enn 1k! Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hadde ikke gitt mer enn 1k! Er enig der, kan jo kjøpe nytt som sikkert er like bra for 2000,- (pluss minus) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå