kristoffer1989 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Leser jo om viritual pc osv og lurer på: Er det et program som virker andre veien? Som gir pcen din litt mac os? Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du mener emulert mac, og ja, det finnes. Søk på PearPC på google. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) ok takk for all hjelp fant nå den pear pc men hva skal jeg gjøre for å få lastet ned og instalert den på xp? Hviken av DISSE skal jeg bruke? Edit: jeg skjønte liksom ikke så mye av det her? Endret 6. februar 2005 av kristoffer1989 Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 ok takk for all hjelp fant nå den pear pc men hva skal jeg gjøre for å få lastet ned og instalert den på xp? Hviken av DISSE skal jeg bruke? Du skal bruke denne: http://prdownloads.sourceforge.net/pearpc/...32-sdl-jitc.zip og hva gjør jeg så?... setter virkelig pris på det her Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Edit: Les resten HER Endret 6. februar 2005 av kristoffer1989 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå