Equerm Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Jeg har lenge savnet en tråd der vi kan legge ut bilder av våre morrowind characters, hus, ting eller hva som helst. Derfor bestemte jeg meg for å lage en tråd der jeg tenkte at de som ville kunne legge ut sine morrowind bilder som de har. Først en liten guide til hvordan man skal kunne bruke prit-screen funksjonen i morrowind: - Gå i morrowind mappen - Opne Morrowind.ini - Endre verdien "Screen Shot Enable=0" til "Screen Shot Enable=1" - Lagre og lukk Så enkelt kan det gjørest, alt du trenger å gjøre nå er å trykke på print screen knappen på tastaturet i gameplay og du vil ta et bilde av det som vises på skjermen (bildet blir lagret som en .bmp i morrowind folderen. Du kan ikke forandre på det fordi det tar lengre tid å lage et .jpg bilde eller noe slikt har jeg hørt) BTW: Om du har lyst å velge navnet på bildefilen som blir laget så endrer du bare verdien i "Screen Shot Base Name=ScreenShot" til det du selv vil ha. Screen Shot Base Name skal stå rett under Screen Shot Enable i morrowind.ini. Ver så snill å koverter bildene om til noe annet en .bmp når dere skal legge dem ut for det tar så lang tid å laste store .bmp bilder =) Noen av mine bilder: Han ser uskyldig ut ja! Men etter masing om penger så blir han sint ^^ Senere dukker han opp med en rå rustning og angriper deg, er ikke lett å vinne mot han heller. Jeg klarte det ikke Mantle Of Woe, en kappe som du må ta fra en på bloodmoon øya, gå med den så dør du Pak rat er en kjekk liten kompanjong du kan kjøpe om du har tribunal så den kan bære ting for deg Alle trenger et lite lager med ting Enkelte huler lukter ganske ille, dette er en hule på bloodmoon øya Min flotte samling med glass armor Hopesfire og Trueflame, morrowind's kanskje beste sverd? Informasjon om hopesfire Informasjon om trueflame Endret 6. februar 2005 av Equerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå