Gå til innhold

TES: Vis frem dine morrowind bilder

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge savnet en tråd der vi kan legge ut bilder av våre morrowind characters, hus, ting eller hva som helst. :)

Derfor bestemte jeg meg for å lage en tråd der jeg tenkte at de som ville kunne legge ut sine morrowind bilder som de har.

Først en liten guide til hvordan man skal kunne bruke prit-screen funksjonen i morrowind:

- Gå i morrowind mappen

- Opne Morrowind.ini

- Endre verdien "Screen Shot Enable=0" til "Screen Shot Enable=1"

- Lagre og lukk

Så enkelt kan det gjørest, alt du trenger å gjøre nå er å trykke på print screen knappen på tastaturet i gameplay og du vil ta et bilde av det som vises på skjermen :) (bildet blir lagret som en .bmp i morrowind folderen. Du kan ikke forandre på det fordi det tar lengre tid å lage et .jpg bilde eller noe slikt har jeg hørt)

BTW:

Om du har lyst å velge navnet på bildefilen som blir laget så endrer du bare verdien i "Screen Shot Base Name=ScreenShot" til det du selv vil ha. Screen Shot Base Name skal stå rett under Screen Shot Enable i morrowind.ini.

Ver så snill å koverter bildene om til noe annet en .bmp når dere skal legge dem ut for det tar så lang tid å laste store .bmp bilder =)

Noen av mine bilder:

Gaenor.jpg

Han ser uskyldig ut ja!

Gaenor-samtale.jpg

Men etter masing om penger så blir han sint ^^

Gaenor-later.jpg

Senere dukker han opp med en rå rustning og angriper deg, er ikke lett å vinne mot han heller. Jeg klarte det ikke :(

Mantle-Of-Woe.jpg

Mantle Of Woe, en kappe som du må ta fra en på bloodmoon øya, gå med den så dør du :tease:

Pack-Rat.jpg

Pak rat er en kjekk liten kompanjong du kan kjøpe om du har tribunal så den kan bære ting for deg :)

Stuff.jpg

Alle trenger et lite lager med ting :w00t:

for-en-lukt.jpg

Enkelte huler lukter ganske ille, dette er en hule på bloodmoon øya

glass-armor.jpg

Min flotte samling med glass armor

hopesfire-og-truflame.jpg

Hopesfire og Trueflame, morrowind's kanskje beste sverd?

hopesfire-info.jpg

Informasjon om hopesfire :)

trueflame-info.jpg

Informasjon om trueflame :)

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...