Adversary Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 vel dataen min klikka litt så jeg installerte windows på nytt og etter det har grafikken blitt dårligere og tregere oppstart. trenger desperat hjelp! jeg har installert alle drivere og lignende. men ikke til hjelp forsat like treg p4 3ghz nw 360 gb 700 mb ram radeon 9600 256 mb (minne og hd nettopp oppgradert!) trenger hjelp forest mulig! Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 har du stilt inn bios riktig? oppdatert driverne? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 driverene har vært de samme som alltid. men skall prøve å oppdatare skjermkort driverene. er her noen som hvet hvordan jeg får lagt inn usb 2.0? men det hakker helt rått klarer nesten ikke å gå vanlig på battle field! Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 På ny... Formatter.. på ann igjen.. ha litt mer tålmodighet når du på ny installerer driverene. ta helst en restart for hver nye driver og ikke installer mye på en gang. installer drivere for Hovedkort før du installerer drivere for skjermkort foreks. USB2.0 detter inn ved installering av WinXP SP1 Har opplevd samme sjiden som deg og tok ny runde med format slik som eg sa til deg nå. gikk bedre da Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 tusen takk! men jeg har sp 2. men jeg har ikke fått usb 2.0 må jeg ha sp 1 eller? Lenke til kommentar
shebban Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=352813 Kan jo prøve noe av dette og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå