Joddleif Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Noen som har peiling på hvor man kan få tak i Multimedia Remote Control NB-5100p? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ville sendt mail til komplett å hørt om de kunne skaffe den, de gjør masse rart de! Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har sendt mail til Komplett, MPX og PC-Utstyr og spurt om de har planer om å ta inn produktet å nærmeste fremtid. Så da er det bare å avvente svar... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Venter i spenning jeg.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Fant noen steder de mulignes selger det EDIT: fant ut at dem selger det på Multicom.no Endret 7. februar 2005 av haddis Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 fant ut at dem selger det på Multicom.no Skikkelig bra! Her er det bare å bestille... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Får vell vente litt, har ikke bærbar for øyeblikket....men det vil vel gå fint så lenge jeg har usb port i front av den stationære... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå