franclin Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hjeelp! jeg får blue screen etter at windows har installert noen drivere og den bare stopper opp.. det går ikke ann å installere windows uten at det klikker... hva kan problemet være? jeg er litt sur.. jeg rekker ikke lese hva det står på blue screen heller! kan det være RAM'en? Abit IS7 hovedkort Micro 512 DDR-Dimm 366Mhz tror jeg 256 DDR-dimm.. jeg vet ikke hvor mye Mhz GeForce Fx 5200 128MB litt hva jeg har... er det maskinvaren som kanskje ikke passer? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) - Høyreklikk på "Min Datamaskin/My Computer" - Velg "Behandle/Manage" - Gå deretter på "Hendelsesliste/Event Viewer" Her kan du se loggen til feilen, samt en feilkode som du kan søke etter på www.microsoft.com. Endret 6. februar 2005 av jh_ Lenke til kommentar
franclin Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 det står ingenting der... jeg har ikke kommet inn på windows med det hovedkortet.. får liksom ikke installert windows på det.. det kommer en blue screen.. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 1: hvis du kjører sata, må drivere for kontroller installeres, se diskett som medfølger 2: ta en tur i bios og rette opp innstillinger 3: ev resett cmos 4: formatere 5: skifte til annet kompatibelt minne Lenke til kommentar
franclin Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 jeg kjører ikke s-ata.. vanlig IDE.. det er best! men jeg har fortsatt ikke fått gjort no.. når jeg satte hele greia sammen og starta opp så fikk jeg ikke no bilde på skjærmen (lol2k) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå