olaberg Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Har tenkt å kjøpe to stk. røde kald katode til mitt kabinett. Men jeg har hørt at noen røde kald katoder kan virke temmelig rosa.. Så jeg lurer på om noen vet om noen røde kald katoder som virkelig lyser "rødt". Endret 6. februar 2005 av olaberg Lenke til kommentar
perstian Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 På microplex.no -> casemods -> kald katode så finner du Sunbeams katoder. Jeg tror den røde skal være RØD og ikke rosa-rød. I tillegg til den katoden (eller katodene) så trenger du en inverter som du også finner på samme side. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) ja, det kan være moro med soundcontrol også, men jeg mener da å ha hørt at de på microplex er de som skal lyse mest rosa? men vil det ikke uansett hjelpe med et rødt fargefilter utenpå? Endret 6. februar 2005 av tha stoffi Lenke til kommentar
perstian Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg vet ikke riktig. Idag bestilte jeg meg 2stk Sunbeam blå katoder, 1inverter og sound control. gleder meg til å lyse opp Half Life2 merket mitt Lenke til kommentar
olaberg Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Men kan noen legge ut et bilde av et rødt kald katode så jeg får se fargen? Lenke til kommentar
perstian Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Tror ikke det er noen her som har det, men du kan se på bildet som ligger her: www.max-invalid.com/hkon Han har slike katoder, de er ganske røde.. aight? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 er de sunbeam katoder kjøpt på microplex? Lenke til kommentar
perstian Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 tror det ja =) hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg kjøpt 2stk katoder, 1inverter og 1soundcontrol Lenke til kommentar
loqron Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 På microplex.no -> casemods -> kald katode så finner du Sunbeams katoder.Jeg tror den røde skal være RØD og ikke rosa-rød. I tillegg til den katoden (eller katodene) så trenger du en inverter som du også finner på samme side. De røde katodene på microplex lyser rosa :!: Det er en mellomting mellom rosa og rødt Lenke til kommentar
Thel Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 du kan se litt på litt på casemodden min(signatur) Noen av bildene der er litt villledende, ettersom de er tatt med web-camera, men se på de skikkelige bildene! Jeg synes vertfall de holder grei "rød" kvalitet! Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Mine røde katoder synes jeg er mer rosa enn rød, hvertfall lyse-rød Har ikke noe bilde men som di sier at bildene kan være litt missvisende. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg kjøpte en rød katode og inverter med soundcontrol på 3dfxcool en gang, og den var mer rosa enn rød Lenke til kommentar
olaberg Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Funka fett med rødt farge papir! Takk for alle svar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå