svalbard Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Lurer på om det er mulig å kpoiere musikk fra iPod til maskinen? Og event hvordan? Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ephpod http://www.ephpod.com/ fungerer bra Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hvis du har aktivert diskbruk kan du bare vise skjulte mapper og filer.. Da finner du Ipod -->ipod_control-->Music--> og en hau av mapper... her ligger all musikken, men du kan ikke søke, så det er litt omstendig å finner hvis du bare skal ha en sang.... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Dette går fint fra iTunes, har gjort det flere ganger. Husker bare ikke helt hvordan. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ephod funker bra: Se her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=367873&hl= Lenke til kommentar
thewizard Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hos meg funker det ihvertfall ikke å føre over fra ipoden til pcn.. dette er itunes 4.7 men hos en venn av meg som ikke har installert itunes.. så kan jeg koble til med usb og gå inn i mappene gjennom der når ipoden kommer opp i min datamaskin!! funker sikkert hos meg også.. har ikke sjekka Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Hos meg funker det ihvertfall ikke å føre over fra ipoden til pcn.. dette er itunes 4.7men hos en venn av meg som ikke har installert itunes.. så kan jeg koble til med usb og gå inn i mappene gjennom der når ipoden kommer opp i min datamaskin!! funker sikkert hos meg også.. har ikke sjekka Får han mappene sortert etter artist osv? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hmm, tipper han får det. Sjekker ikke iPod'en ID3 taggen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå