Gå til innhold

Hvilken ps2 versjon anbefales?

And.rs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir vanskelig å finne den "gamle" versjonen helt ny på markedet., ettersom den nye versjonen har erstattet denne. Den nye har jo innebygget nettverkskort, IR mottaker(for fjernkontroll) og den er nesten 100% støy fri. Så jeg vil anbefalle deg å gå for den nye versjonen, også er den veldig liten og pen å se på :love:

Lenke til kommentar
Den gamle ps2 maskina er nettopp stjelt, så må gå til innkjøp av en ny. Lønner det seg å kjøpe en brukt (gamle versjon) eller en helt ny (den tynne)

Takker for alle svar ! :thumbup:

Kan ikke helt se hvorfor du ikke skulle velge den nye!

Den gjør jo alt den gode gamle gjør bare bedre, untatt å ta stor plass og støye mye :love:

Lenke til kommentar
Den gjør ikke alt bedre enn den gamle, dessuten så brenner laseren MYE fortere på den nye. Ja, den nye støyer mye mindre, men det er en grunn til at den gamle kostet 4000,- da den kom :roll:

Ja selvsagt var det en grunn til det!

Konsollen var splitter ny. Det samme var teknologien ;)

Lenke til kommentar

Den nye tynne støtter også harddisk, men da må den være eksternt, og da forsvinner poenget med at den er liten. I tillegg trenger man et eksternt kabinett, og da blir det dyrere.

Skal du sette inn harddisk kjøper du den gamle. Den gamle har også muligheten til å koble flere PS2er sammen, men hvem bruker da den funksjonen?

Skal du ikke bruke en av de overnevnte funksjonene er det ingen gode grunner til å ikke kjøpe den nye versjonen.

Lenke til kommentar
Den nye tynne støtter også harddisk, men da må den være eksternt, og da forsvinner poenget med at den er liten. I tillegg trenger man et eksternt kabinett, og da blir det dyrere.

Skal du sette inn harddisk kjøper du den gamle. Den gamle har også muligheten til å koble flere PS2er sammen, men hvem bruker da den funksjonen?

Skal du ikke bruke en av de overnevnte funksjonene er det ingen gode grunner til å ikke kjøpe den nye versjonen.

Ok, fortell meg hva jeg trenger for å få igang hd på den nye da....?? har hd i usb kabinett.

Og til deg som skal kjøpe deg ny ps2, send meg en pm, jeg kan hjelpe deg ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...