EskimoBob Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det værste jeg har opplevd var når en kompis sølte en halv øl ut på bordet. Det ble et helvete uten like. Tok minst 1 minutt å hente papir å tørke det opp. Kommer aldri til å glemme denne ville festen Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Dæven døtte! Det var da vilt! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Det værste jeg har opplevd var når en kompis sølte en halv øl ut på bordet. Det ble et helvete uten like. Tok minst 1 minutt å hente papir å tørke det opp. Kommer aldri til å glemme denne ville festen Å herregud!! Gikk det bra med bordet? Det var vel ikke en duk på det også vel? Endret 10. februar 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Legaliser Cannabis så kanskje folka tar en joint istedet for å slåss. næh, mange som blir mer lystne på å sloss når de har fått seg en joint. Du sier en god del ting du ikke har peiling på ja. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Legaliser Cannabis så kanskje folka tar en joint istedet for å slåss. næh, mange som blir mer lystne på å sloss når de har fått seg en joint. Du sier en god del ting du ikke har peiling på ja. jeg har mer peiling på det ennn de fleste andre her jo, det er mange som etter litt alkohol og en joint får lyst til å sloss. har sett noen tilfeller Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Da er det alkoholen og sinnet som har slått inn. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Da er det alkoholen og sinnet som har slått inn. og blandet med...... folk reagerer forskjellig på ting, det er ikke noe å diskutere en gang, jeg sier ikke at de fleste er sånn, men noen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Basert på hva du tror? Du har sett noen tatt seg en joint og da sloss man. Ok. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 joint= avslappet mye alkohol + underbygget inne = galskap Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 litt mye OT? jeg har sett og opplevd at noen blir hyppige på å sloss etter en joint kjenner et par som røyker men er det så jævla viktig?? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 litt mye OT? jeg har sett og opplevd at noen blir hyppige på å sloss etter en joint kjenner et par som røyker men er det så jævla viktig?? Da hadde du ikke trengt og sagt noe. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 litt mye OT? jeg har sett og opplevd at noen blir hyppige på å sloss etter en joint kjenner et par som røyker men er det så jævla viktig?? Da hadde du ikke trengt og sagt noe. det hadde ikke du heller, eller jeg, eller noen andre......... da runder vi av hasjrøyking diskusjonen så sier vi det er nok OT her ok? takk... Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har hatt mange fester med 30-50 deltagere. Men har egentlig alltid gått bra. Litt knuste ting blir det selvfølgelig, men det rekner man jo med når man skal ha fest. Politiet kom en gang og tok en jente for å knipse E. Jeg måtte på avhør. (Jeg viste ikke noe om det) Men hos diverse venner har det gått verre. En skulle ha en intimfest, endte opp med godt over 100stk. En fikk en dør og en skinnsofa til 150k herpa. En fikk en vegg sparka ned. Osv... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 jeg har sett og opplevd at noen blir hyppige på å sloss etter en jointkjenner et par som røyker men er det så jævla viktig?? Egentlig jævla rart da. Folk blir jo stort sett sløve og glade av gress. Har aldri sett elelr hørt om noen som blir aggressive av det. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 nei vel ikke mer OT nå Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Vet om en kar som stakk en kar i ansiktet etter han hadde røyka, det burde vel kvalifisere. Men mesteparten blir nok sløve og fnisete ja Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Var på en litt gøyal fest idag. Folk hev appelsiner i microbølgeovnen, en besvimte på gulvet, en datt ned trappa og en hadde begynnt å spise på noen sånne fake-epler/pynteepler. Syke greier :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå