Rykende_Kaffe Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det værste er at han som hele tiden var etter meg, havnet i klassen min dette året. :!: da ville jeg grisebanka han hver dag Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) anmeldte ikke? Neh , ante ikke hvem de var da. Blir litt dumt å anmelde en i klassen, gidder ikke stresse med det liksom. Dessuten er han helt grei liksom...har ikke opplevd noe negativt med han i nyligere tid. Endret 8. februar 2005 av flodhest Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Helt grei? Eh? Jeg får fysisk vondt av å lese disse historiene.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Helt grei? Eh? Jeg får fysisk vondt av å lese disse historiene.. La meg utdype min mening. Jeg vil ikke rippe opp i noe som skjedde i sommer. Da jeg begynte på skolen var jeg ferdig med det som hadde skjedd. Greit, jeg fikk meg et lite sjokk sa jeg så hvem som hadde begynt i klassen, men alltså, det hadde ikke blitt noe trivelig å gå på skolen om jeg og han skulle drive og hate hverandre. Holder meg unna bråk, så godt det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det er vel å bra at du unngår bråk, flodhest.. men denne fyren er ikke "helt grei" i mine øyne. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det er vel å bra at du unngår bråk, flodhest.. men denne fyren er ikke "helt grei" i mine øyne. kjøpe nye øyne? I hans øyne ser han ett annet menneske som hadde litt problemer og var sikkert i ett dårlig miljø. Nå som han har bedret seg trenger vel ingen og kjøre han på felgen igjen....? Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 jeg hadde enten tatt igjen med samme mynt eller værre eller kontaktet politiet. Det høres mildt sagt sykt ut å ikke ta affære etter en slik episode... Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 jeg hadde enten tatt igjen med samme mynt eller værre eller kontaktet politiet. Det høres mildt sagt sykt ut å ikke ta affære etter en slik episode... helt enig er det noen som slår meg, slår jeg tilbake Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Norges fester altså. Crazy ass vikinger i fylla. Har opplevd mange slike fester.... :!: Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Norges fester altså. Crazy ass vikinger i fylla. Har opplevd mange slike fester.... :!: hehe :!: . du har så evig rett Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Legaliser Cannabis så kanskje folka tar en joint istedet for å slåss. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Legaliser Cannabis så kanskje folka tar en joint istedet for å slåss. næh, mange som blir mer lystne på å sloss når de har fått seg en joint. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Å? Jeg har aldri møtt på noen som blir voldelige av cannabis Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Å? Jeg har aldri møtt på noen som blir voldelige av cannabis ikke? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Niks. Aldri. Men nå snakker vi om folk som bare har røyket cannabis ja...og ikke andre ting i tillegg? Endret 8. februar 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det finne en egnet tråd der man diskuterte cannabis. Nei hasj rus gjør en ikke voldelig. Alkohol som er den store synderen der. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 anmeldte ikke? Neh , ante ikke hvem de var da. Blir litt dumt å anmelde en i klassen, gidder ikke stresse med det liksom. Dessuten er han helt grei liksom...har ikke opplevd noe negativt med han i nyligere tid. Om han så hadde vært Ghandi i ettertid, så hadde jeg fremdeles gjort mitt for å knuse ham. Jeg ville sett på det som "divine justice" at han havna i klassen din om jeg var deg. Det finnes mange flere måter å ta igjen på enn vold Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Legaliser Cannabis så kanskje folka tar en joint istedet for å slåss. næh, mange som blir mer lystne på å sloss når de har fått seg en joint. nei,det er bullshit.... hvis de har drikki ved siden er jeg muligens noe enig...men du blir ikke hyper av å røyke en bønne Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) ** Endret 9. februar 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå