DarkStarr Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 OT : har fått et par slag ja også fra Rykende_Kaffe og gitt han noen også men det er lenge siden jeg har vært i no bråk nå.... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har hatt endel større fester gjennom tidene, på de største så var det vel rundt 100 folk innom, men det har gått forbausende bra, bare småting som har blitt knust, en mobil som har blitt stålet. Mesteparten av skadene er det vel fyllefantene av de beste vennene mine som har stått for, som f. eks å slokne i stående stilling over et bord Politiet har vært innom et nå og da, men ved å være grei og passe på at folk ikke begynner å diskutere, så har de aldri blitt noe problem. En kamerat begynte å insistere på at de skulle ta av seg skoene før de kom inn, men jeg fikk dratt ham unna før de ble skikkelig irriterte Vært på noen fester der det har gått temmelig galt, en for litt over et år siden så var jeg på en fest der det ble herpa for 150000 på. Ellers så husker jeg en fra ungdomsskolen der det ble ødelagt for ca 60000, to uker senere holder samme karen fest igjen og det blir ødelagt for ca 40000... Hadde greid å ikke få meg en på trynet helt frem til nå, ganske utrolig egentlig, men for en måned siden på byen trasker jeg god og full oppover Karl Johan og blir dunka i bakken og ranet. 2 sting og hjernerystelse. Sure greier Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 fyllefantene av de beste vennene mine som har stått for, som f. eks å slokne i stående stilling over et bord been there, så kom en kis og tråkka meg i trynet Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Tja, på nyttårsaften så pælma en tulling noe fyrverkeri ned i skauen. brann som jeg måtte løpe og slukke i bare sandalene. Kjipt. Ellers så husker jeg noen fester rundt om i nærområdet som gikk til helvete. På ene festen så var det vistnok over 100 folk innom. Gulvet gikk til helvete og alt annet gikk i dass. Jenta som hadde festen satt på en stein bak huset og skulle ta livet sitt. Folka flyttet noen uker senere. På den andre festen som gikk til helvete gikk mikrobølgeovner ut av vinduet og fioliner i dass. Men det gikk rimlig bra til slutt da heldigvis Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Noen som har hatt fester som har gått helt galt her? At feks daten er stjelt, penger er borte, dvd-er er stjelt eller huset er rasert? Har hatt fest nå nettopp, og mistet blant annet mobil, ps2, penger, russebilett (stavanger treffet) + jakke. Skriv inn dine erfaringer her Hva var det jeg sa? Tips om hvordan å ha vellykket fest? Hjalp ikke stort de tipsa,men noe godt kom det jo ut av festen. Du har blitt kjendis! Lenke til kommentar
lodott Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 En kompis hadde fest i fjor hvor det kom en gjeng som KUN skulle lage bråk. Endte opp med endel knuste pyntegjenstander, og en knust doskål som løsnet fra gulvet. Toalettet var nemlig av en sånn liten type uten badegulv/vegger. I tillegg lå den i andre etasje og før vi hadde fått stengt vannet hadde det rent masse vann ut i gangen og ned i underetasjen med påfølgende vannskader på flere titusener. Det verste var at da jeg og en kompis skulle gå i morgentimene stod de og ventet på kompisen min for å ta han. De hadde altså stått der i flere timer for å ta han(hvem f... gidder det?), uten at han hadde gjort noesom helst annet enn å slenge drit da de raserte huset. Det endte med at kompisen min løp mens jeg stod igjen (jada, kjempelurt), så jeg fikk en del slag (og heldigvis gitt noen deilige i retur) før jeg bare måtte løpe jeg og. Kan være glad jeg er ganske stor, ellers hadde det nok godt mye verre. Må legge til at dette er den eneste gangen jeg har vært i slåsskamp i løpet av mine 22år. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 fyllefantene av de beste vennene mine som har stått for, som f. eks å slokne i stående stilling over et bord been there, så kom en kis og tråkka meg i trynet det var jo drit morsomt da du våkna etter han tråkka deg i trynet og slo til han og la deg til å sove igjen :!: Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 ØstlandetsBlad artikkel: Her står det om min fest! Må legge til at alt er bar med huset... Men kaos ble det. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 ØstlandetsBlad artikkel:Her står det om min fest! Må legge til at alt er bar med huset... Men kaos ble det. sjuke greier den festen darkstarr nevnte tidligere i tråden kom faktisk også i avisen med overskriften: Nøtterøys nye narkoreir tror kansje det skjedde noen ting jeg ikke helt fikk med meg der Lenke til kommentar
consilium Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 ØstlandetsBlad artikkel:Her står det om min fest! Må legge til at alt er bar med huset... Men kaos ble det. Hørte om festen din av en kamerat som heter Sanchit. Kjenner du han? Kjipt med det som hendte da, men det er vel "inevitable"... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 ØstlandetsBlad artikkel:Her står det om min fest! Må legge til at alt er bar med huset... Men kaos ble det. Virket vellykket ihvertfall. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det er en gjeng her hvor jeg bor som er helt skrudde i huet sitt. De drar på fester kun for å lage bråk. Til festen: Det var 32 mennesker på en fest litt lengere oppi veien her (5 km). Så kom de gutta som ikke har det helt godt for å lage bråk. Først var det de 32 som var på festen som begynte å sloss litt da... Og så kom en kamerat av meg med en spade for å slå til han ene, men broren hans nekta han det og tok fra han spaden. Noen minutter etterpå tok broren til kameraten min spaden og gikk og dro til 3 stykker med spade i et slag! 2 av dem var på festen da Men hvertfall, så de 5 som kom for å lage bråk fikk seg en skikkelig smell hvertfall, og de har ikke turt å dra dit for å bråke på flere fester Han ene sitter jo inne for tida da, så da hadde de bare vært 4 som hadde dratt dit! PS: Jeg var ikke der... Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 ØstlandetsBlad artikkel:Her står det om min fest! Må legge til at alt er bar med huset... Men kaos ble det. Hørte om festen din av en kamerat som heter Sanchit. Kjenner du han? Kjipt med det som hendte da, men det er vel "inevitable"... hehe, kjenner han ja, var faktisk en av de jeg hadde bedt, men kom ikke likevell da... Hvor kjenner du han fra? (litt offtopic) Lenke til kommentar
consilium Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Han er en barndomsvenn av meg Vi var på en annen fest hos en kamerat av oss. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det er en gjeng her hvor jeg bor som er helt skrudde i huet sitt. De drar på fester kun for å lage bråk. Til festen: Det var 32 mennesker på en fest litt lengere oppi veien her (5 km). Så kom de gutta som ikke har det helt godt for å lage bråk. Først var det de 32 som var på festen som begynte å sloss litt da... Og så kom en kamerat av meg med en spade for å slå til han ene, men broren hans nekta han det og tok fra han spaden. Noen minutter etterpå tok broren til kameraten min spaden og gikk og dro til 3 stykker med spade i et slag! 2 av dem var på festen da Men hvertfall, så de 5 som kom for å lage bråk fikk seg en skikkelig smell hvertfall, og de har ikke turt å dra dit for å bråke på flere fester Han ene sitter jo inne for tida da, så da hadde de bare vært 4 som hadde dratt dit! PS: Jeg var ikke der... smart å komme med kun 5 folk for å lage bråk på en fest 32 stykker mot 5, oddsene er vel ganske åpenbare :!: Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ja, men de er litt grove sies det... Tror faktisk ikke de visste at det var så mange som 32 der Etter det jeg har hørt, så trodde de at det bare skulle være 5-10 stykker der, og da hadde de nok tatt dem. Dumme er de hvertfall Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 har vel ett par eksempler på kaos fester: Var på fest hos en dame,dum som hu var så sa hun at alle bare kunne ta med seg folk,og det blei som det måtte bli,kaos uten like. Først blei det noen slåsskamper,så ett voldtektsforsøk utenfor festen,så når jeg og noen andre gikk ut for å ta han karen,så kom politiet.... jeg viste snuten rundt på festen osv,og alt virka greit...så blei han karen som hadde prøvd å voldta hu ene dama tatt,men de lot han gå fordi hu dama hadde dratt hjem,og de dermed ikke hadde bevis...jeg ble selfølgelig drit sur,og slang med leppa,og det endte med at jeg blei kjørt hjem isteden Jeg dro tilbake på festen,og det var fortsatt kaos,så kom det en kar som blei kalt ''Kula''...jeg skjønte fort hvorfor når jeg så han,og han dansa som en villmann,han må ha veid oppimot 150 kg,og klarte å lage knekk i parketten i stua :!: :!: Værste som har skjedd hos meg var vel på ett nachspiel,der jeg sitter i stua med noen kompiser,så plutselig er det en voksen kar som prøver å bryte seg inn hos meg,mens vi sitter i stua.. :!: så jeg henter brekkjernet,og jager jævel'n nedover gata,mens kompisene ringer snuten...kom pokker meg 5 snute biler,med bikkjer og alt mulig...så tok de feil kar,en stakkars full kar som skulle hjem... :!: kompisen min sa det var han,så blei'n slengt i bakken i håndjern :!: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Vel.. En kveld jeg og en vennegjeng satt på nachspiel kom det plutselig inn 5 menn med finlandshetter, balltrær, tazere og stunguns. De krevde å vite hvor "Daniel" er. Ingen av oss visste hvem de pratet om. Kompisen min (som var litt for full der og da) sa "Vettafaen hvem Daniel er og hvor han er, og om jeg hadde visst det hadde jeg ikke sagt det uansett." Da knuste de hånda hans med balltre. De tok en annen kompis av meg inn på et rom og "avhørte" ham om hvor "Daniel" er...slo ham i hodet med balltrær og ga ham et par elektrosjokk...til ingen nytte. Jeg satt hele tiden i sofaen med en tazer under haka. Etter 10-15 min skjønte de at vi ikke hadde peil på hvem de prata om og stakk av. Vi ringte purken og de kom mannsterke (8-10 stykker) 5 min senere...rakk akkurat ikke å se folka som stakk av. De kunne fortelle oss at det var snakk om et gjengoppgjør i Molde den kvelden...og vi havnet midt oppi det hele. Da skjønte jeg hvilken "Daniel" det var snakk om. Vokste opp i samme bygd som fyren...gikk på samme skole... Han selger dop (brukte å kjøpe fra han da jeg gikk på de tinga der) og gjengen hans har maaange fiender rundt om Molde/Ålesund. Det som gjør alt litt morsomt: Daniel og gjengen hans satt i en leilighet etasjen under oss. Folka som kom på besøk hos oss hadde tatt feil etasje. Endret 8. februar 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) hahah så bra håper det gikk bra med kameratene dine da sjukt det der ass, også ta feil etasje da :!: husker vi skulle ha en annen fest og skulle vente helt til slutt med til å si til folk at det var fest, så det endte med at det ikke kom noen omtrent. så vi skulle stikke til en annen fest laaangt unna og vi måtte gå... etter kansje 1-2 timer med intens gåing kom vi etterhvert frem og mens vi gikk hadde 2 kamerater gått fra oss. vi ringte dem og de var på festen(de var de eneste som viste hvor det var) og de bare la på vær gang vi ringte... så bynte vi å dra hjemover og møtte han ene karen som hadde stikki fra oss og klikka på han... han kom med et vennlig blikk mot oss på sykkel og stoppa og sa hei. så tar jeg å sparker til sykkelhjulet hans og en annen kamerat tar tak i han og han som kom på sykkelen byner og sippe så jævlig og ble piss redd. så en annen kar som var med skulle høre hva han på sykkelen hadde å si(Rykende_Kaffe)og han sa at de ikke var han sin skyld eller no sånt... vet fortsatt ikke hvem sin skyld det var, men vi fikk skremt han kameraten vår litt ihvertfall... edit : glemte no Endret 8. februar 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Mhm, skikkelig kamerat du. Kan fortelle om en gang i sommer. Jeg var alene i tre uker og bare jobba og slappa av med dama og noen kompiser som bodde her de ukene. Det hele begynte med at vi satt her og drakk, spilte musikk og satt litt foran dataen. Etterhvert som vi kom i form, bestemte vi oss for å dra på byen, ettersom vi hadde hatt en vellykket bytur et par dager tidligere. Da vi kom til byn virket det rimelig tamt, møtte noen folk utenfor en strippebule her i byen og fikk ei jente til å flashe puppene. Det var i grunn kveldens "høydepunkt". Siden det var så tamt ute bestemte vi oss for å tusle hjemover igjen, det var da det skjedde... Vi gikk rolig og fredelig hjemover og plutselig hører vi en shchvæær gjeng bak oss, som kom fra en annen gate, de hoiet og skreik, og vi tenkte at det var best å holde seg lavt i terrenget ettersom vi bare var tre stykker og de var rundt 8-10 folk. Men det gikk ikke nei, da vi gikk en snarvei ca. 50 meter gjennom en liten "skau" ble jeg plutselig slått i hodet med en flaske, to ganger av to andre, hardt!. Jeg tenkte bare "wtf?!?", ble syyykelig svimmel, sjanglet rundt litt et par sekunder, var skikkelig stress å holde seg oppe. Til tross for dette lot jeg som ingenting, bare kikket rundt meg og så at de andre jeg var sammen med hadde det bra, og det hadde de foreløpig. Den gjengen som gikk bak oss ble rimelig paffe, de hadde vel forventet en litt annen reaksjon av meg, men jeg ville ikke provosere eller si noenting som kunne gjøre situasjonen værre. Plutselig kjenner jeg et slag i trynet, jeg snur meg og får øye på en ypp kar. Han sa med opplagt ironi "håper det gikk bra med deg?", jeg sa at joda, det gikk fint med meg, og gjorde det klinkende klart at vi ville hjem og sove nå. Tydelig frustrert over at det ikke ble noen reaksjoner av slåingen med flasker i skallen min begynner de å pælme en spritflaske mo trynet til han ene kameraten min. Den snittet kjeften hans akkurat og de bare: " faen!! vi bomma!!11". Da tenkte vi det var på tide å løpe. Jeg fikk med en gang en kar i hælene på meg (samma karen som slo meg med flaske og med neven i ansiktet mitt) han tok meg igjen, og fikk spent bein på meg. Jeg var ikke helt motivert for å løpe akkurat da, ettersom jeg var meget full og nettopp hadde blitt brukt som boksepute. Jeg tryna hardt, skled på asfalten og gnissa trynet og halsen nedi bakken. Fikk et par sår da ja... Han som ble kasta på gikk det fint med, han kom seg unna. Men da jeg hadde tryna kom han fyren som løp etter meg og holdt meg nede, sparket litt i meg til tredjemann som var med oss kom løpende og prøvde å stoppe han. Det endte med at kameraten min måtte kysse føttene hans for at jeg skulle komme meg opp. Heldigvis kom det en annen fyr fra den "gjengen" og stoppa han som holdt meg nede. Jeg husker vi gikk i samlet tropp hjem, glade og fornøyde over nok en vellykket kveld på byen. Det værste er at han som hele tiden var etter meg, havnet i klassen min dette året. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå